Pótkocsi szabványos felépítménnyelMAX Trailer
        3-(1+2)-Achs-Anhänger-hydr. Rampen    
 Pótkocsi szabványos felépítménnyel
MAX Trailer
        3-(1+2)-Achs-Anhänger-hydr. Rampen    
            Kondíció        
            Új                    
            Helyszín        
                                                Dortmund                                            

 Fényképek megjelenítése            
 Térkép megjelenítése            
Alapadatok
Ár és helyszín
- Helyszín:
-             Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE                 
- bérlés:
- lehetséges
 Hívás            
Műszaki adatok
- Saját tömeg:
- 7 100 kg
- Maximális teherbírás:
- 28 900 kg
- Össztömeg:
- 36 000 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Raktér hossza:
- 8 600 mm
- Rakodótér szélesség:
- 2 540 mm
- Raktérmagasság:
- 860 mm
- Felfüggesztés:
- levegő
- Abroncs méret:
- 245/70 R 17.5 3PMSF
- Szín:
- szürke
- Felszereltség:
- ABS
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A154-98-844
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 21.10.2024
Leírás
        Rakfelület:
Lépcsőzetes rakfelület hátsó, kb. 500 mm hosszú és 8°-os lejtéssel.
4 pár kifelé lehajtható rögzítőgyűrű (LC 5 000 daN)
2 pár kifelé lehajtható rögzítőgyűrű (LC 10 000 daN)
2 pár fektetett rögzítőgyűrű elöl a rakfelületen (LC 5 000 daN)
1 pár fektetett rögzítőgyűrű elöl a rakfelületen (LC 10 000 daN)
Kivágások a rakfelület külső keretében feszítőhevederek felakasztásához (LC 2 000 daN)
Kb. 48 mm vastag keményfa borítás, a tengelyek felett bordázott lemezborítás.
Tengelyek és gumiabroncsok:
BPW tengelyek, légrugós kivitelben, dobfékkel, emelés/süllyesztés funkcióval
Tengelyszerszámkészlet
Gumiabroncs: 245/70 R 17.5 3PMSF
Teherbírási index (146/146F)
Egyrészes acél rámpák:
Egy pár tüzihorganyzott egyrészes acél rámpa, kb. 3 000 x 800 mm, kb. 48 mm vastag keményfa borítással
A rámpák hidraulikus emeléssel és oldalirányban hidraulikusan eltolhatóak
Maximális terhelhetőség páronként: 40 000 kg
Fékrendszer:
EU-előírások szerinti fékrendszer EBS-E (2S2M) rendszerrel, EBS spirálkábellel a nyergesvontatóhoz
Acélszerkezet:
Nagy szilárdságú finomszemcsés acélból készült váz
Acélminőségek:
∗∗S355J2+N/S355MC (folyáshatár 355 MPa)
∗∗S690QL/S700MC (folyáshatár 690 MPa)
Festés:
Első osztályú és tartós korrózióvédelem a standardként szemcseszórt hegesztett vázon, 2 komponensű (2K) cinkporos alapozóval
Magas minőségű 2 komponensű (2K) fedőfestés egyszínű Novaszürke árnyalatban
A hátsó rész fémbevonattal és RAL 9010 (tiszta fehér) színre festve
Metálfényezés nem lehetséges
Elektromos rendszer:
EU-előírások szerinti elektromos rendszer, 24 voltos világítás
ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
ASPÖCK-UNIBOX 24N, 24S és 15 pólusú aljzatokkal
Csatlakozás az alábbi ISO szabványok szerint:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15 pólusú ISO-12098
Pgodpfxsr E Uw Ro Ab Tsu
Tartozékok tartalmazva:
Forgózsámoly +/- 1 750 mm hosszú vonórúddal, 40 mm átmérőjű vonószemmel
Vontatási magasság rakottan: 830-1 010 mm
15/2x7 pólusú spirálkábel
Sárga-piros légcsatlakozók
Egy sárfogó az utánfutó hátulján
Kezelési kézikönyv és leírás USB pendrive-on
Egy tartó villogó számára az utánfutó hátulján
Európai (piros-sárga) fényvisszaverő táblák hátul
Sárga fényvisszaverő csík az EU-előírásoknak megfelelően oldalt és hátul
Rámpák kezelőszelepei a félpótkocsi jobb oldalán elhelyezve
Tüzihorganyzott támasztólábak a rakfelület lejtős részénél
Teherautó-hidraulikacsatlakozó mennyiségszabályzóval
Fedőlemez a rámpák és a rakfelület közötti hézag áthidalására
INOX szerszámosláda elöl középen 1 350 x 400 x 400 mm
Tüzihorganyzott, kb. 230 mm-rel oldalanként kihúzható szélesítések
Négy darab, kb. 400 mm-rel kihúzható, kb. 423 x 423 mm-es figyelmeztető tábla helyzetjelző lámpával
A figyelmeztető táblákon villogótartó
60 km/h sebességmatrica hátul
A külső keret HRM fémbevonattal (High Resistance Metallisation)
A teljes acélszerkezet szemcseszórással felületkezelt, az előírt látható felületek ZINACOR 850 (cink 85% - alumínium 15%) forrófémes bevonattal ellátva
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Lépcsőzetes rakfelület hátsó, kb. 500 mm hosszú és 8°-os lejtéssel.
4 pár kifelé lehajtható rögzítőgyűrű (LC 5 000 daN)
2 pár kifelé lehajtható rögzítőgyűrű (LC 10 000 daN)
2 pár fektetett rögzítőgyűrű elöl a rakfelületen (LC 5 000 daN)
1 pár fektetett rögzítőgyűrű elöl a rakfelületen (LC 10 000 daN)
Kivágások a rakfelület külső keretében feszítőhevederek felakasztásához (LC 2 000 daN)
Kb. 48 mm vastag keményfa borítás, a tengelyek felett bordázott lemezborítás.
Tengelyek és gumiabroncsok:
BPW tengelyek, légrugós kivitelben, dobfékkel, emelés/süllyesztés funkcióval
Tengelyszerszámkészlet
Gumiabroncs: 245/70 R 17.5 3PMSF
Teherbírási index (146/146F)
Egyrészes acél rámpák:
Egy pár tüzihorganyzott egyrészes acél rámpa, kb. 3 000 x 800 mm, kb. 48 mm vastag keményfa borítással
A rámpák hidraulikus emeléssel és oldalirányban hidraulikusan eltolhatóak
Maximális terhelhetőség páronként: 40 000 kg
Fékrendszer:
EU-előírások szerinti fékrendszer EBS-E (2S2M) rendszerrel, EBS spirálkábellel a nyergesvontatóhoz
Acélszerkezet:
Nagy szilárdságú finomszemcsés acélból készült váz
Acélminőségek:
∗∗S355J2+N/S355MC (folyáshatár 355 MPa)
∗∗S690QL/S700MC (folyáshatár 690 MPa)
Festés:
Első osztályú és tartós korrózióvédelem a standardként szemcseszórt hegesztett vázon, 2 komponensű (2K) cinkporos alapozóval
Magas minőségű 2 komponensű (2K) fedőfestés egyszínű Novaszürke árnyalatban
A hátsó rész fémbevonattal és RAL 9010 (tiszta fehér) színre festve
Metálfényezés nem lehetséges
Elektromos rendszer:
EU-előírások szerinti elektromos rendszer, 24 voltos világítás
ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
ASPÖCK-UNIBOX 24N, 24S és 15 pólusú aljzatokkal
Csatlakozás az alábbi ISO szabványok szerint:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15 pólusú ISO-12098
Pgodpfxsr E Uw Ro Ab Tsu
Tartozékok tartalmazva:
Forgózsámoly +/- 1 750 mm hosszú vonórúddal, 40 mm átmérőjű vonószemmel
Vontatási magasság rakottan: 830-1 010 mm
15/2x7 pólusú spirálkábel
Sárga-piros légcsatlakozók
Egy sárfogó az utánfutó hátulján
Kezelési kézikönyv és leírás USB pendrive-on
Egy tartó villogó számára az utánfutó hátulján
Európai (piros-sárga) fényvisszaverő táblák hátul
Sárga fényvisszaverő csík az EU-előírásoknak megfelelően oldalt és hátul
Rámpák kezelőszelepei a félpótkocsi jobb oldalán elhelyezve
Tüzihorganyzott támasztólábak a rakfelület lejtős részénél
Teherautó-hidraulikacsatlakozó mennyiségszabályzóval
Fedőlemez a rámpák és a rakfelület közötti hézag áthidalására
INOX szerszámosláda elöl középen 1 350 x 400 x 400 mm
Tüzihorganyzott, kb. 230 mm-rel oldalanként kihúzható szélesítések
Négy darab, kb. 400 mm-rel kihúzható, kb. 423 x 423 mm-es figyelmeztető tábla helyzetjelző lámpával
A figyelmeztető táblákon villogótartó
60 km/h sebességmatrica hátul
A külső keret HRM fémbevonattal (High Resistance Metallisation)
A teljes acélszerkezet szemcseszórással felületkezelt, az előírt látható felületek ZINACOR 850 (cink 85% - alumínium 15%) forrófémes bevonattal ellátva
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
            Megjegyzés:        Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.    
Regisztrált ekkor: 2007
Kérelem küldése
Telefon & Fax
                            +49 231 9... hirdetések                
            A hirdetése sikeresen törölve lett            
            Hiba történt            














