Teherautó alvázInternational Harvester
COF4070B
Teherautó alváz
International Harvester
COF4070B
Kezdőár nem tartalmazza az áfát
62 500 EUR
(75 000 EUR bruttó)
Kondíció
Használt
Helyszín
Gallbrunn 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Alapadatok
- Megnevezés:
- Teherautó alváz
- Gyártó:
- International Harvester
- Modell:
- COF4070B
- Kondíció:
- használt
- Működőképesség:
- teljesen működőképes
Ár és helyszín
Kezdőár nem tartalmazza az áfát
62 500 EUR
(75 000 EUR bruttó)
- Helyszín:
- Gallbrunn, Ausztria

Hívás
Műszaki adatok
- Futásteljesítmény:
- 62 000 km
- Teljesítmény:
- 169,16 kW (229,99 LE)
- Első forgalomba helyezés:
- 09/1981
- Üzemanyagtípus:
- dízel
- Abroncs méret:
- 10.00 R20
- Gumiabroncs állapota:
- 95 százalék
- Tengelyelrendezés:
- 6x4
- Következő vizsga (TÜV):
- 09/2026
- Üzemanyag:
- dízel
- Üzemanyagtartály kapacitása:
- 650 l
- Fékek:
- VEB (Állami vállalatok kombinátja)
- Szín:
- zöld
- Vezetőfülke:
- alvófülke
- Hajtástípus:
- mechanikai
- Sebességek száma:
- 10
- Felfüggesztés:
- acél
- Ülések száma:
- 2
- Felszereltség:
- ködlámpák, utánfutó vonófej
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A208-31-342
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 25.12.2025
Leírás
Eladó egy International COF-4070B Transtar II 1980/81-es évjáratból.
Történet: Az autó eredetileg geofizikai mérőjárműként érkezett Ausztriába, ahol az ÖMV-nél dolgozott. Több tulajdonosváltás után került hozzám. Sajnos az eredeti járműből csak maga a gép volt megmenthető, ezért történt az átépítés. A jármű eredeti, 41.000 mérföldet futott.
Nlsdpfxsx N Ddro Ah Dok
Okmányok: A jármű „Önjáró munkagép (max. 90 km/h)” kategóriában van típusengedélyezve, és rendszámra is van helyezve (a rendszámok leadva). A műszaki vizsga (Pickerl) 2026/09-ig érvényes. Továbbá megvannak az eredeti kézikönyvek, egy alkatrészlista és a „Line Setting Ticket”, amely alapján az USA-ból és Kanadából eredeti, pontosan illeszkedő alkatrészek rendelhetők.
Műszaki adatok: A teherautót egy Cummins NH sorozatú, 230 lóerős motor hajtja. A váltó Fuller gyártmányú (RT-9509). Innen egy kardántengely visz hajtást egy Spycer gyártmányú osztóműbe (itt található a mellékhajtás is), majd tovább a két hajtott tengelyre. A műszaki állapot eredeti és működőképes, de életkorából adódóan bármikor jelentkezhetnek problémák. Pár apróság még javításra szorul (pl. a vezetőfülkedöntő-szivattyú és a Breakmaster szervizelése szükséges, ehhez van minden szükséges alkatrész).
Átépítés: Ahogy korábban említettem, csak az alváz volt menthető, mert a felépítményt teljesen kiszerelték. A jármű karakterének megőrzése érdekében munkagéppé lett átépítve. Erről beszéljenek inkább a képek – aki további kérdéseket tenne fel, mailben vagy telefonon kereshet.
Egyéb: Azért adom el a járművet, mert elég ideig volt a tulajdonomban. Bár nem végeztem el minden tervezett munkát (az eredeti nyereglemez még hiányzik), lehetőségeimhez mérten jelentős haladást értem el a restaurálásban. Egyéb személyes okok is közrejátszanak, ezeket itt nem részletezném.
A jármű az összes felszereléssel együtt eladó (rögzítő láncok, rögzítő hevederek, szerszámosláda, szélesítő táblák, zászlók és sztreccsheveder stb.), valamint benne foglaltatnak a különböző pótalkatrészek, szervizanyagok, az eredeti ülések, szűrők, bowdenek, fülkemegvilágítók, gyakorlatilag minden, ami az évek során összegyűlt. Személyes tárgyak természetesen nem részei az eladásnak.
Az ár irányár, alkuképes, de kérem, tartózkodjanak a „Mi a végeár?” típusú hívásoktól. A lakóautó-építők figyelmét felhívom: a jármű laprugós, így bármilyen műanyag edényt elpusztít. Próbaút lehetséges, de csak megfelelő időjárás esetén, továbbá a vezetőnek tisztában kell lennie a kihagyásos váltási és kuplungolási technikával. Használt járműről, illetve veteránról lévén szó, mindenféle garancia, szavatosság, visszavétel és pénzvisszafizetés kizárt.
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Történet: Az autó eredetileg geofizikai mérőjárműként érkezett Ausztriába, ahol az ÖMV-nél dolgozott. Több tulajdonosváltás után került hozzám. Sajnos az eredeti járműből csak maga a gép volt megmenthető, ezért történt az átépítés. A jármű eredeti, 41.000 mérföldet futott.
Nlsdpfxsx N Ddro Ah Dok
Okmányok: A jármű „Önjáró munkagép (max. 90 km/h)” kategóriában van típusengedélyezve, és rendszámra is van helyezve (a rendszámok leadva). A műszaki vizsga (Pickerl) 2026/09-ig érvényes. Továbbá megvannak az eredeti kézikönyvek, egy alkatrészlista és a „Line Setting Ticket”, amely alapján az USA-ból és Kanadából eredeti, pontosan illeszkedő alkatrészek rendelhetők.
Műszaki adatok: A teherautót egy Cummins NH sorozatú, 230 lóerős motor hajtja. A váltó Fuller gyártmányú (RT-9509). Innen egy kardántengely visz hajtást egy Spycer gyártmányú osztóműbe (itt található a mellékhajtás is), majd tovább a két hajtott tengelyre. A műszaki állapot eredeti és működőképes, de életkorából adódóan bármikor jelentkezhetnek problémák. Pár apróság még javításra szorul (pl. a vezetőfülkedöntő-szivattyú és a Breakmaster szervizelése szükséges, ehhez van minden szükséges alkatrész).
Átépítés: Ahogy korábban említettem, csak az alváz volt menthető, mert a felépítményt teljesen kiszerelték. A jármű karakterének megőrzése érdekében munkagéppé lett átépítve. Erről beszéljenek inkább a képek – aki további kérdéseket tenne fel, mailben vagy telefonon kereshet.
Egyéb: Azért adom el a járművet, mert elég ideig volt a tulajdonomban. Bár nem végeztem el minden tervezett munkát (az eredeti nyereglemez még hiányzik), lehetőségeimhez mérten jelentős haladást értem el a restaurálásban. Egyéb személyes okok is közrejátszanak, ezeket itt nem részletezném.
A jármű az összes felszereléssel együtt eladó (rögzítő láncok, rögzítő hevederek, szerszámosláda, szélesítő táblák, zászlók és sztreccsheveder stb.), valamint benne foglaltatnak a különböző pótalkatrészek, szervizanyagok, az eredeti ülések, szűrők, bowdenek, fülkemegvilágítók, gyakorlatilag minden, ami az évek során összegyűlt. Személyes tárgyak természetesen nem részei az eladásnak.
Az ár irányár, alkuképes, de kérem, tartózkodjanak a „Mi a végeár?” típusú hívásoktól. A lakóautó-építők figyelmét felhívom: a jármű laprugós, így bármilyen műanyag edényt elpusztít. Próbaút lehetséges, de csak megfelelő időjárás esetén, továbbá a vezetőnek tisztában kell lennie a kihagyásos váltási és kuplungolási technikával. Használt járműről, illetve veteránról lévén szó, mindenféle garancia, szavatosság, visszavétel és pénzvisszafizetés kizárt.
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 6769 ... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt




















































































