EgyébFliegl
SDS 380 Vario V3
Egyéb
Fliegl
SDS 380 Vario V3
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
32 290 EUR
(38 425 EUR bruttó)
Kondíció
Új
Helyszín
Triptis 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Alapadatok
- Megnevezés:
- Egyéb
- Gyártó:
- Fliegl
- Modell:
- SDS 380 Vario V3
- Járműszám:
- d73a4869e108da5fdd6e55526
- Kondíció:
- új
Ár és helyszín
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
32 290 EUR
(38 425 EUR bruttó)
- Eladó helye:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Németország

Hívás
Műszaki adatok
- Saját tömeg:
- 4 kg
- Maximális teherbírás:
- 33 kg
- Össztömeg:
- 38 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Abroncs méret:
- 385/55 r22.5
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A826-54-94
- Referenciaszám:
- 20437590
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 22.10.2024
Leírás
További információk
Alváz, konténerszállító félpótkocsi
Finomszemcsés acél hegesztett szerkezet, cserélhető 2 királycsappal és 2 királycsap pozícióval ellátott nyeregplató.
Konténer-rögzítési lehetőségek:
Hátsó kihúzás behúzva:
1 x 20 lábas vagy 1 x 30 lábas, hátul egy síkban
Középteleszkóp 1. fokozat, hátsó kihúzás 1. fokozatban kinyitva:
2 x 20 lábas vagy 1 x 40 lábas, hattyúnyakas alagúttal vagy anélkül
Középteleszkóp 2. fokozat, hátsó kihúzás 2. fokozatban kinyitva:
1 x 45 lábas, hattyúnyakas alagúttal, túlnyúló hátrésszel
Középteleszkóp 2. fokozat, elülső kihúzás 1. fokozatban kinyitva
Hátsó kihúzás 2. fokozatban kihúzva:
1 x 45 lábas, hosszú hattyúnyakas alagúttal, lecsapott sarkokkal
Középső teleszkóp mint összefutó központi csővázas szerkezet, reteszelő csappal
Hátsó magasságállítás és lehajtható középálványok nélkül, csak alagút nélküli konténerek szállítása nem lehetséges.
2 konténerpozícionáló, elektromos, levegő- és fékcsatlakozóval ellátott csatlakozólemez (csatlakozók felfelé irányítva)
Frontzár betétadapter, alulról történő rögzítéshez, alagút nélküli konténerekhez, tartóval használaton kívül
Elülső kihúzás görgős, kézzel kihúzható (hosszú alagúttal szerelt 45-ös konténerekhez)
Hátsó kihúzás görgős, kézikarral
24 t, 2 fokozatú támaszemelő, egyoldalú működtetés, egyenes alsó résszel, tolókiegyenlítés nélkül
2 kerékalátét tartóval
Oldalsó aláfutásgátló alumíniumból
Aláfutásgátló galvanizált acélból
Kihúzható aláfutásgátló 45 lábas konténerhez
Félhéjas sárvédők
EU szabványnak megfelelő antispray-sárvédő
Ütközésvédelem a hátsó részen
Tengelyek és felfüggesztés
SAF tárcsafékes tengelyek 430 mm-es tárcsaátmérővel
Tengely/futómű lézeres beméréssel a gumikopás és az üzemanyag-fogyasztás csökkentésére
Eltolt tengelytáv (kombinált fuvarozás) akár 44 t vonóössztömegig
Légrugózás
1. tengely automatikus emelőtengely, kényszerleengedéssel és elindulási segéddel, 3x fékezés után aktiválódik (az elindulási segéd max. 30%-os tengelyterhelés túllépésig és max. 25 km/h sebességig működik)
Fékrendszer
2 körös sűrített levegős fékrendszer, színes csővezetékek a könnyű karbantartáshoz.
Rugóerőtárolós rögzítőfék
Tele Control
Tengelyteher-mentesítés a könnyű teleszkópozáshoz
2 cserélhető első kuplungfej, összekötő vezeték nélkül
EBS elektronikus fékrendszer, első EBS aljzattal, kábel nélkül
Figyelem: A pótkocsi csak olyan vontatóval húzható, amely biztosítja az ABS működését!
Emelő- és süllyesztőszelep
Jármű menetstabilitás szabályozó rendszer
Tengelyterhelés-érzékelés EBS-Canbus jele alapján, kijelzés a vezetőfülkében (a teherautónak előkészítve kell lennie, nincs telepített mérlegrendszer)
Kerekek és abroncsok
385/55 R22.5, gyártó szabadon választható
Acélfelnik, gyári ezüst színben
Elektromosság
24 Volt, 4 x 3 kamrás lámpa + 1 db kör alakú tolatólámpa és + 1 db kör alakú ködlámpa, oldalanként sárga LED világítás
2 db fehér helyzetjelző elöl
2 db fehér/piros sávjelző hátul
2 x 7 pólusú első dugalj, kábel nélkül
Üzemeltetési megjegyzések
45-ös konténer szállítása rövid alagúttal, elülső kihúzással vagy anélkül, a királycsaptól a jármű hátuljáig számított megengedett rendszerhossz és a vontató szerelvény hossza (16.500 mm) túllépésre kerül! Az aláfutásgátlót manuálisan ki kell húzni! Kivételes engedély szükséges a 70. § StVZo szerint!
Forgalomba helyezés / Jelzések
Németország
Podoi Ri E Ajpfx Ab Togu
EG 2007/46 szerinti típusjóváhagyás
24/7 Szerviz hotline
Előkészítve egysoros rendszámtábla-tartóra
ECE-70 figyelmeztető tábla
Kontúrszalag
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Alváz, konténerszállító félpótkocsi
Finomszemcsés acél hegesztett szerkezet, cserélhető 2 királycsappal és 2 királycsap pozícióval ellátott nyeregplató.
Konténer-rögzítési lehetőségek:
Hátsó kihúzás behúzva:
1 x 20 lábas vagy 1 x 30 lábas, hátul egy síkban
Középteleszkóp 1. fokozat, hátsó kihúzás 1. fokozatban kinyitva:
2 x 20 lábas vagy 1 x 40 lábas, hattyúnyakas alagúttal vagy anélkül
Középteleszkóp 2. fokozat, hátsó kihúzás 2. fokozatban kinyitva:
1 x 45 lábas, hattyúnyakas alagúttal, túlnyúló hátrésszel
Középteleszkóp 2. fokozat, elülső kihúzás 1. fokozatban kinyitva
Hátsó kihúzás 2. fokozatban kihúzva:
1 x 45 lábas, hosszú hattyúnyakas alagúttal, lecsapott sarkokkal
Középső teleszkóp mint összefutó központi csővázas szerkezet, reteszelő csappal
Hátsó magasságállítás és lehajtható középálványok nélkül, csak alagút nélküli konténerek szállítása nem lehetséges.
2 konténerpozícionáló, elektromos, levegő- és fékcsatlakozóval ellátott csatlakozólemez (csatlakozók felfelé irányítva)
Frontzár betétadapter, alulról történő rögzítéshez, alagút nélküli konténerekhez, tartóval használaton kívül
Elülső kihúzás görgős, kézzel kihúzható (hosszú alagúttal szerelt 45-ös konténerekhez)
Hátsó kihúzás görgős, kézikarral
24 t, 2 fokozatú támaszemelő, egyoldalú működtetés, egyenes alsó résszel, tolókiegyenlítés nélkül
2 kerékalátét tartóval
Oldalsó aláfutásgátló alumíniumból
Aláfutásgátló galvanizált acélból
Kihúzható aláfutásgátló 45 lábas konténerhez
Félhéjas sárvédők
EU szabványnak megfelelő antispray-sárvédő
Ütközésvédelem a hátsó részen
Tengelyek és felfüggesztés
SAF tárcsafékes tengelyek 430 mm-es tárcsaátmérővel
Tengely/futómű lézeres beméréssel a gumikopás és az üzemanyag-fogyasztás csökkentésére
Eltolt tengelytáv (kombinált fuvarozás) akár 44 t vonóössztömegig
Légrugózás
1. tengely automatikus emelőtengely, kényszerleengedéssel és elindulási segéddel, 3x fékezés után aktiválódik (az elindulási segéd max. 30%-os tengelyterhelés túllépésig és max. 25 km/h sebességig működik)
Fékrendszer
2 körös sűrített levegős fékrendszer, színes csővezetékek a könnyű karbantartáshoz.
Rugóerőtárolós rögzítőfék
Tele Control
Tengelyteher-mentesítés a könnyű teleszkópozáshoz
2 cserélhető első kuplungfej, összekötő vezeték nélkül
EBS elektronikus fékrendszer, első EBS aljzattal, kábel nélkül
Figyelem: A pótkocsi csak olyan vontatóval húzható, amely biztosítja az ABS működését!
Emelő- és süllyesztőszelep
Jármű menetstabilitás szabályozó rendszer
Tengelyterhelés-érzékelés EBS-Canbus jele alapján, kijelzés a vezetőfülkében (a teherautónak előkészítve kell lennie, nincs telepített mérlegrendszer)
Kerekek és abroncsok
385/55 R22.5, gyártó szabadon választható
Acélfelnik, gyári ezüst színben
Elektromosság
24 Volt, 4 x 3 kamrás lámpa + 1 db kör alakú tolatólámpa és + 1 db kör alakú ködlámpa, oldalanként sárga LED világítás
2 db fehér helyzetjelző elöl
2 db fehér/piros sávjelző hátul
2 x 7 pólusú első dugalj, kábel nélkül
Üzemeltetési megjegyzések
45-ös konténer szállítása rövid alagúttal, elülső kihúzással vagy anélkül, a királycsaptól a jármű hátuljáig számított megengedett rendszerhossz és a vontató szerelvény hossza (16.500 mm) túllépésre kerül! Az aláfutásgátlót manuálisan ki kell húzni! Kivételes engedély szükséges a 70. § StVZo szerint!
Forgalomba helyezés / Jelzések
Németország
Podoi Ri E Ajpfx Ab Togu
EG 2007/46 szerinti típusjóváhagyás
24/7 Szerviz hotline
Előkészítve egysoros rendszámtábla-tartóra
ECE-70 figyelmeztető tábla
Kontúrszalag
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2006
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 36482... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt




