MélybölcsösScheuerle
2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Mélybölcsös
Scheuerle
2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Kondíció
Új
Helyszín
Dortmund 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Alapadatok
Ár és helyszín
- Helyszín:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE

Hívás
Műszaki adatok
- Saját tömeg:
- 12 700 kg
- Maximális teherbírás:
- 36 300 kg
- Össztömeg:
- 49 000 kg
- Tengelyelrendezés:
- 2 tengely
- Raktér hossza:
- 6 620 mm
- Rakodótér szélesség:
- 2 540 mm
- Raktérmagasság:
- 300 mm
- Abroncs méret:
- 245/70 r17.5
- Szín:
- szürke
- Felszereltség:
- ABS
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A102-79-775
- Referenciaszám:
- 20738415
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 13.02.2025
Leírás
Hattyúnyak:
- masszív, súlyoptimalizált, zárt acélszerkezet
- terepjáró vonófej kézi billentésbiztosítással
- csúszásgátló homokszórással ellátott rakfelület, jobb oldali biztonságos fellépő kapaszkodókkal
- bal oldalon elhelyezett, megvilágított hidraulikus és elektromos kezelőszervek
- opcionális elektromos PPU és elektromos rendszer a jobb oldalon védett beépítéssel
- terheléstartó szelepek a hattyúnyak hengerein
- 1 db nyaktámasztó henger a vontatójárművön történő nyaktámaszhoz
- hidromechanikus, kétkörös kényszerkormányzás
- bal oldalon kényelmesen kívülről elérhető hidraulikus, elektromos és pneumatikus csatlakozók
- hidraulikus táplálás csatlakozása a vontatóról vagy külső PPU-ról frontoldalon; opcionális E-PPU esetén külső csatlakozók elhagyhatók
Rakfelület:
- masszív, súlyoptimalizált, doboztartós acélszerkezet elülső vonófejjel, hátul hegesztve a platformkocsira
- stabil, opcionális konzolok; síkplató híd esetén lehajthatók, opcionális hordozóelemek felhelyezéséhez vagy bedugásához
- masszív, opcionális alátételemek lucfenyőből vagy opcionálisan tölgyfából
- síkplató hídburkolat esetén opcionális, a híd tartói közé rögzíthető, lucfenyő burkolattal
- rögzítő elemek 208-as és 408-as konténerek fogadására a teleszkópos tartón
- energialánc védetten a híd tartójában elhelyezve
- manuális, rugóterhelésű reteszelés a belső és külső teleszkópos tartók között teleszkópos hidaknál
Hátsó futómű:
- masszív, súlyoptimalizált acélszerkezet elöl hegesztett rakfelülettel, hátul vonófej nélküli, igen kompakt kialakításban
- keret teljes járműhosszon prizmás kotrógödörrel
- stabil hátsó aláfutásgátló az érvényes EU irányelvek szerint
- lehajtható rögzítőgyűrűk a platform külső szélén, a tengelyvonalak között
- 2 db lehajtható rögzítőgyűrű a jármű elején, a hídcsatlakozás fölött
- egyes gumizású inga tengelyes forgó futóművek nagy hidraulikus tengelykiegyenlítéssel és minden emelőhengernél csőtörésgátló szeleppel
- kopáscsökkentett, magas manőverezőképességű, hidromechanikus, kétkörös kényszerkormányzás max. 55°-os kormányzási szöggel
- pneumatikus funkciók kezelőszervei bal oldalon a platform mellett
Fékrendszer:
2-vezetékes összkerékhajtott sűrített levegős fékrendszer rugós rögzítőfékkel és EBS-sel, ALB-szabályozással, automatikus rúdszabályozóval (AGS) és ABS-funkcióval
Villamos rendszer:
Hodpfel H A I Ujx Agrew
- oldalsó helyzetjelző lámpák előírt távolságban a teljes járműhosszon
- helyzet- és körvonal jelző lámpák előírt pozíciókban
- 2 db 7-pólusú csatlakozó mindkét oldalon, hátul a tartók között
- időjárásálló 24V világítási és villamos rendszer EU-előírások szerint
- oldalsó helyzetjelző lámpák legfeljebb 3.000 mm-enként a teljes hídtartón
- időjárásálló 24V világítási és villamos rendszer EU előírások alapján, hátsó világítás védetten a hátsó részben süllyesztve
- 7 kamrás hátsó lámpák integrált tolató- és ködlámpával
- oldalsó helyzetjelző lámpák max. 1500 mm-enként a teljes járműhosszon
- rendszámtábla világítás egy soros rendszámhoz
Gumizás:
- 245 / 70 R17.5
Festés:
- hegesztett járműacél szerkezet szemcseszórása SA2,5 illetve DIN55928-4 2. minőségi osztály szerint
- 1 réteg, 2-komponensű epoxi-cinkpor
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
- masszív, súlyoptimalizált, zárt acélszerkezet
- terepjáró vonófej kézi billentésbiztosítással
- csúszásgátló homokszórással ellátott rakfelület, jobb oldali biztonságos fellépő kapaszkodókkal
- bal oldalon elhelyezett, megvilágított hidraulikus és elektromos kezelőszervek
- opcionális elektromos PPU és elektromos rendszer a jobb oldalon védett beépítéssel
- terheléstartó szelepek a hattyúnyak hengerein
- 1 db nyaktámasztó henger a vontatójárművön történő nyaktámaszhoz
- hidromechanikus, kétkörös kényszerkormányzás
- bal oldalon kényelmesen kívülről elérhető hidraulikus, elektromos és pneumatikus csatlakozók
- hidraulikus táplálás csatlakozása a vontatóról vagy külső PPU-ról frontoldalon; opcionális E-PPU esetén külső csatlakozók elhagyhatók
Rakfelület:
- masszív, súlyoptimalizált, doboztartós acélszerkezet elülső vonófejjel, hátul hegesztve a platformkocsira
- stabil, opcionális konzolok; síkplató híd esetén lehajthatók, opcionális hordozóelemek felhelyezéséhez vagy bedugásához
- masszív, opcionális alátételemek lucfenyőből vagy opcionálisan tölgyfából
- síkplató hídburkolat esetén opcionális, a híd tartói közé rögzíthető, lucfenyő burkolattal
- rögzítő elemek 208-as és 408-as konténerek fogadására a teleszkópos tartón
- energialánc védetten a híd tartójában elhelyezve
- manuális, rugóterhelésű reteszelés a belső és külső teleszkópos tartók között teleszkópos hidaknál
Hátsó futómű:
- masszív, súlyoptimalizált acélszerkezet elöl hegesztett rakfelülettel, hátul vonófej nélküli, igen kompakt kialakításban
- keret teljes járműhosszon prizmás kotrógödörrel
- stabil hátsó aláfutásgátló az érvényes EU irányelvek szerint
- lehajtható rögzítőgyűrűk a platform külső szélén, a tengelyvonalak között
- 2 db lehajtható rögzítőgyűrű a jármű elején, a hídcsatlakozás fölött
- egyes gumizású inga tengelyes forgó futóművek nagy hidraulikus tengelykiegyenlítéssel és minden emelőhengernél csőtörésgátló szeleppel
- kopáscsökkentett, magas manőverezőképességű, hidromechanikus, kétkörös kényszerkormányzás max. 55°-os kormányzási szöggel
- pneumatikus funkciók kezelőszervei bal oldalon a platform mellett
Fékrendszer:
2-vezetékes összkerékhajtott sűrített levegős fékrendszer rugós rögzítőfékkel és EBS-sel, ALB-szabályozással, automatikus rúdszabályozóval (AGS) és ABS-funkcióval
Villamos rendszer:
Hodpfel H A I Ujx Agrew
- oldalsó helyzetjelző lámpák előírt távolságban a teljes járműhosszon
- helyzet- és körvonal jelző lámpák előírt pozíciókban
- 2 db 7-pólusú csatlakozó mindkét oldalon, hátul a tartók között
- időjárásálló 24V világítási és villamos rendszer EU-előírások szerint
- oldalsó helyzetjelző lámpák legfeljebb 3.000 mm-enként a teljes hídtartón
- időjárásálló 24V világítási és villamos rendszer EU előírások alapján, hátsó világítás védetten a hátsó részben süllyesztve
- 7 kamrás hátsó lámpák integrált tolató- és ködlámpával
- oldalsó helyzetjelző lámpák max. 1500 mm-enként a teljes járműhosszon
- rendszámtábla világítás egy soros rendszámhoz
Gumizás:
- 245 / 70 R17.5
Festés:
- hegesztett járműacél szerkezet szemcseszórása SA2,5 illetve DIN55928-4 2. minőségi osztály szerint
- 1 réteg, 2-komponensű epoxi-cinkpor
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2007
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 231 9... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt














