Munkaállvány félpótkocsiSCHWARZMÜLLER
3-A TELE-Plateau TRIDEC REIFEN/BREMSE/LACK/TÜV
Munkaállvány félpótkocsi
SCHWARZMÜLLER
3-A TELE-Plateau TRIDEC REIFEN/BREMSE/LACK/TÜV
Gyártás éve
2018
Kondíció
Használt
Helyszín
Furth im Wald 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Alapadatok
Ár és helyszín
- Eladó helye:
- Boehmerstrasse 12, 93437 Furth im Wald, Németország
Hívás
Műszaki adatok
- Össztömeg:
- 39 000 kg
- Maximális teherbírás:
- 28 740 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Raktér hossza:
- 13 500 mm
- Rakodótér szélesség:
- 2 550 mm
- Raktérmagasság:
- 2 630 mm
- Első forgalomba helyezés:
- 10/2018
- Teljes szélesség:
- 2 550 mm
- Teljes magasság:
- 3 400 mm
- Felszereltség:
- ABS
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A197-04-081
- Referenciaszám:
- TELE 412168
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 03.08.2025
Leírás
SCHWARZMÜLLER 3-tengelyes platós félpótkocsi RH220 – kihúzható – hidraulikus kényszerkormányzás TRIDEC
Üzembe helyezés: 2018/10
Német gyártmányú, első tulajdonos!
A félpótkocsi teljesen homokfújt, frissen festett, új padló, új féktárcsák és betétek, új gumik, 2 db új kormányzó munkahenger stb.
Megengedett össztömeg (technikai): 39 t
Tengelyterhelés (technikai): 27 t
Nyergesvontató terhelés (technikai): 12 t
Saját tömeg: kb. 10,24 t (+/- DIN-tűrés)
Plató hossza: kb. 13 500 mm (elöl kb. 4 100 mm, hátul kb. 9 400 mm)
Platószélesség: kb. 2 540 mm
Elülső túlnyúlás: kb. 1 150 mm
Rakodási magasság: kb. 1 370 mm
Kihúzható könnyű, központi vázszerkezet pneumatikus reteszeléssel, szerkezeti magasság 220 mm
Kihúzható hossz: kb. 7 500 mm, kb. 500 mm-enként rögzíthető
Megerősített 5 mm-es külső keret 23×4 t rögzítőfüllel
A külső keret alul kb. 200 mm-enként kialakított
10 pár 5 t rögzítőgyűrű a külső keretprofilban süllyesztve kihúzható és kifordítható túlszéles szállításhoz, egyenletes elosztásban
Elülső bal oldalán keret-reteszelés ellenőrzőlámpa
Keret-reteszelés zsírzócsíkkal
11 pár megerősített 100x50 mm aljzat, hosszanti irányban, egyenletes elosztásban (3× plató elején, 1× köztes támasz, 7× hátul)
5× keresztirányú 100x50 mm aljzat lekötőlyukakkal, max. 2000 daN terhelhetőséggel (720, 1 710, 3 200, 5 500, 12 500 mm távolságban)
22 db 100x50x5 mm-es, 600 mm hosszú, tűzihorganyzott oldalkaró rögzítéssel
5× 5 t rögzítőgyűrű keresztmerevítőkön hátul, arányosan elosztva
Rögzített, állítható, kb. 300 mm széles közbenső felhajtás, mechanikusan reteszelhető (1 pár aljzat és 1 pár 5 t rögzítőgyűrű integrálva)
2× 12 t JOST támasztóorsó
3× SAF-Intradisc-B9 tengely, 430 mm tárcsafék (22,5''), forgózsámoly-távolság: kb. 1 810 + 1 810 mm
Hidraulikus kényszerkormányzás "Tridec HS" – 3 kormányzott, forgózsámolyos tengely = automatikus kényszerkormányzás, elülső nyeregforgóval, hidraulikus, 2 körös rendszerben, max. 80 km/h
"BEKA-MAX" központi kenőrendszer integrált szivattyúval, időzítővel
Elektronikus kiegészítő kormányzás "Tritronic V2" a maximális kormányzási szög eléréséhez, függetlenül a vontatótól, manőverezéshez max. 20 km/h-ig, rádiós vezérléssel, automatikus egyenesbe állítás
Elektrohidraulikus szivattyúegység 14 literes olajtartállyal, 2 dobozban szivattyú és vezérlőszelepek
"NATO"-csatlakozó áramellátáshoz
Gumiabroncsok: 385/55 R 22,5, 160J FIRESTONE ÚJ, acélfelni 11,75×22,5
Fékrendszer: EG-71/320 ECE R13
Wabco EBS 2S2M
RSS – stabilitásvezérlő program
Rugóerőtárolós rögzítőfék 2 tengelyen
Alumínium légterelő tartály
Légrugózás H+S rendszerrel, gyorslevegő-leeresztő szelepekkel
Tengelyterhelés-kijelző EBS-Canbus + Wabco SmartBoard
Padló: lucfenyő, 40 mm vastag, hosszirányban fektetve (ÚJ)
Guedpfx Afjw Hmkvsvsh
Megerősített, 4 mm-es acél elülső fal, kb. 2 000 mm, 4 megerősített középső támasz, 9 mm-es csúszásmentes lemez
2× alumínium oldalfal 400 mm magas, kb. 2 000 mm hosszú
24 V-os világítás 76/756/EGK
Részben LED-es zárófények "Europoint III"
LED helyzet-/kontúr-/oldaljelző lámpák
2× 7 és 1× 15 pólusú csatlakozó
2 LED tolatólámpa
1× levehető sárga villogó
3 pólusú hátsó csatlakozó
Acél granulátumos tisztítás, cinkfoszfát alapozás, 2K fedőfestés
Alváz, külső keret, elülső fal + sarokoszlopok: RAL 3002 kárminvörös
ECE 48 kontúrjelölés
Műanyag sárvédők fröccsenésgátlóval
Gumi ütköző hátul
Jobb hátsó fellépő létra
Acél cső keresztmetszetű veszélyesáru-ütköző
Fekete alumínium lámpatartó
4 ék, különleges engedélyhez
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Üzembe helyezés: 2018/10
Német gyártmányú, első tulajdonos!
A félpótkocsi teljesen homokfújt, frissen festett, új padló, új féktárcsák és betétek, új gumik, 2 db új kormányzó munkahenger stb.
Megengedett össztömeg (technikai): 39 t
Tengelyterhelés (technikai): 27 t
Nyergesvontató terhelés (technikai): 12 t
Saját tömeg: kb. 10,24 t (+/- DIN-tűrés)
Plató hossza: kb. 13 500 mm (elöl kb. 4 100 mm, hátul kb. 9 400 mm)
Platószélesség: kb. 2 540 mm
Elülső túlnyúlás: kb. 1 150 mm
Rakodási magasság: kb. 1 370 mm
Kihúzható könnyű, központi vázszerkezet pneumatikus reteszeléssel, szerkezeti magasság 220 mm
Kihúzható hossz: kb. 7 500 mm, kb. 500 mm-enként rögzíthető
Megerősített 5 mm-es külső keret 23×4 t rögzítőfüllel
A külső keret alul kb. 200 mm-enként kialakított
10 pár 5 t rögzítőgyűrű a külső keretprofilban süllyesztve kihúzható és kifordítható túlszéles szállításhoz, egyenletes elosztásban
Elülső bal oldalán keret-reteszelés ellenőrzőlámpa
Keret-reteszelés zsírzócsíkkal
11 pár megerősített 100x50 mm aljzat, hosszanti irányban, egyenletes elosztásban (3× plató elején, 1× köztes támasz, 7× hátul)
5× keresztirányú 100x50 mm aljzat lekötőlyukakkal, max. 2000 daN terhelhetőséggel (720, 1 710, 3 200, 5 500, 12 500 mm távolságban)
22 db 100x50x5 mm-es, 600 mm hosszú, tűzihorganyzott oldalkaró rögzítéssel
5× 5 t rögzítőgyűrű keresztmerevítőkön hátul, arányosan elosztva
Rögzített, állítható, kb. 300 mm széles közbenső felhajtás, mechanikusan reteszelhető (1 pár aljzat és 1 pár 5 t rögzítőgyűrű integrálva)
2× 12 t JOST támasztóorsó
3× SAF-Intradisc-B9 tengely, 430 mm tárcsafék (22,5''), forgózsámoly-távolság: kb. 1 810 + 1 810 mm
Hidraulikus kényszerkormányzás "Tridec HS" – 3 kormányzott, forgózsámolyos tengely = automatikus kényszerkormányzás, elülső nyeregforgóval, hidraulikus, 2 körös rendszerben, max. 80 km/h
"BEKA-MAX" központi kenőrendszer integrált szivattyúval, időzítővel
Elektronikus kiegészítő kormányzás "Tritronic V2" a maximális kormányzási szög eléréséhez, függetlenül a vontatótól, manőverezéshez max. 20 km/h-ig, rádiós vezérléssel, automatikus egyenesbe állítás
Elektrohidraulikus szivattyúegység 14 literes olajtartállyal, 2 dobozban szivattyú és vezérlőszelepek
"NATO"-csatlakozó áramellátáshoz
Gumiabroncsok: 385/55 R 22,5, 160J FIRESTONE ÚJ, acélfelni 11,75×22,5
Fékrendszer: EG-71/320 ECE R13
Wabco EBS 2S2M
RSS – stabilitásvezérlő program
Rugóerőtárolós rögzítőfék 2 tengelyen
Alumínium légterelő tartály
Légrugózás H+S rendszerrel, gyorslevegő-leeresztő szelepekkel
Tengelyterhelés-kijelző EBS-Canbus + Wabco SmartBoard
Padló: lucfenyő, 40 mm vastag, hosszirányban fektetve (ÚJ)
Guedpfx Afjw Hmkvsvsh
Megerősített, 4 mm-es acél elülső fal, kb. 2 000 mm, 4 megerősített középső támasz, 9 mm-es csúszásmentes lemez
2× alumínium oldalfal 400 mm magas, kb. 2 000 mm hosszú
24 V-os világítás 76/756/EGK
Részben LED-es zárófények "Europoint III"
LED helyzet-/kontúr-/oldaljelző lámpák
2× 7 és 1× 15 pólusú csatlakozó
2 LED tolatólámpa
1× levehető sárga villogó
3 pólusú hátsó csatlakozó
Acél granulátumos tisztítás, cinkfoszfát alapozás, 2K fedőfestés
Alváz, külső keret, elülső fal + sarokoszlopok: RAL 3002 kárminvörös
ECE 48 kontúrjelölés
Műanyag sárvédők fröccsenésgátlóval
Gumi ütköző hátul
Jobb hátsó fellépő létra
Acél cső keresztmetszetű veszélyesáru-ütköző
Fekete alumínium lámpatartó
4 ék, különleges engedélyhez
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2005
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 9973 ... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt