Alacsony rakodó félpótkocsiDoll
2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Alacsony rakodó félpótkocsi
Doll
2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Gyártás éve
2023
Kondíció
Használt
Helyszín
Dortmund 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Alapadatok
Ár és helyszín
- Helyszín:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE

- bérlés:
- lehetséges
Hívás
Műszaki adatok
- Saját tömeg:
- 13 400 kg
- Maximális teherbírás:
- 31 600 kg
- Össztömeg:
- 45 000 kg
- Tengelyelrendezés:
- 2 tengely
- Első forgalomba helyezés:
- 09/2023
- Raktér hossza:
- 6 700 mm
- Rakodótér szélesség:
- 2 550 mm
- Raktérmagasság:
- 300 mm
- Abroncs méret:
- 245/70 R 17.5
- Szín:
- fekete
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A204-72-550
- Referenciaszám:
- 858
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 06.11.2025
Leírás
Levehető hattyúnyak:
-Hidraulikusan leengedhető hattyúnyak külső főkerettel, integrált kormányzásleadóval és egyenként működtethető leengedő hengerekkel
-Integrált hidraulikus hengerek és hordozókarok a mélyágy felhelyezéséhez és levételéhez
-Vertékek a főkeret belső oldalán, a törési pontnál a mélyággyal való csatlakozáshoz
-Szegcsaptartó
-Létra kapaszkodórúddal a biztonságos feljutáshoz
-Minden szelep és elosztódoboz jól hozzáférhető és alumínium lemezzel fedett
-Egység hordozókar a mélyágy kezeléséhez
-6-szoros gyorscsatlakozó a hidraulikavezetékek egyszerű leválasztásához, nyomásmentesítő szelep nélkül
-Duomatic légcsatlakozás
-1 pár műanyag alátétlemez a mélyágyhoz, oldalsó tartó nélkül
Mélyágy:
-Teleszkópos síkágyú keret. A keret előfeszítése maximális hasznos teherhez igazítva, teleszkóp helyzetekben csökkentett terhelhetőség
-Külső oldal nyitott U-profilként kialakítva
-Rakfelület szélesítők fogadására előkészítve
-Teleszkóplépések kb. 500 mm-enként + konténer pozíciók
-Mechanikus keretzár a síkágykereten
-7 pár kihajtható rakományrögzítő fül 13.400 daN szakítószilárdsággal
-5 pár oldalkar tartó 100x50 mm a külső vázban
-3 pár M36 menetes furat a teleszkópos váz külső részén rakományrögzítő ívek becsavarásához
-2x 13.400daN rakományrögzítő gyűrű az adapter külső oldalán, a mélyágyhoz hegesztve
Futómű-platform:
-Rövidített acélhegesztett szerkezet hátul zárt markolómélyedéssel
-300mm x 15°-os lejtés a mélyágyhoz való csatlakozásnál, 3 pár furattal a lejtőn és a hátulján, lejtőrámpák biztosítócsappal való rögzítéséhez
-Különböző nyomtávok megvalósíthatók 3 különböző furattal
-A tengelyek felett acél lemez hegesztve csúszásgátlóval, max. 8000 kg tengelyterhelés
-Végkeret világítási kivágásokkal, ECE R58-003 szerinti aláfutásgátlóként kialakítva
-Powerbox hidraulika vezérléssel és elektromos elosztóval a markoló mélyedés végén beépítve
-Alumínium fedél (kb. 500 mm) a powerbox felett szerelve
-Kezelőelemek a hátsó részen elhelyezve
-1 pár 2000 daN rakományrögzítő a sarkoknál a külső vázban
-2 pár 13.400 daN kihajtható rakományrögzítő a külső vázban
-2 pár 100x50 mm oldalkar tartó a külső vázban süllyesztve
Futómű:
-DOLL panther technológia osztott és rugóztatott tengelyekkel, BPW fékekkel, ECON agyrendszerrel
-Minden tengely 12 tonna teherbírású, ABS, AGS (automata utánállító) felszereltséggel
-Minden tengely hidraulikusan kényszerkormányzott, az utolsó tengelyen max. 55° kormányzási szög
-Minden kenési pont központi zsírzórendszerhez csatlakoztatva
Felfüggesztés:
-Dupla keresztlengőkaros felfüggesztés hidraulikus lengéscsillapítóval
Csdpoxu E Dhsfx Aa Uohd
-Emelő-süllyesztő szerkezet 315 mm teljes mozgástartománnyal (-70/+245)
Hidraulikus kényszerkormányzás:
-Hidraulikus kétkörös közvetlen kormányzás. A sátorvillán forgózsámolyon rögzítve kormányzásleadó
-Kormányzási szög átvitele húzó-nyomó rúd által az első adóhengerekhez
-A hátsó munkahengerek az első kormányzási szögeket masszív kormányrudakon és állítható csapágyakon keresztül közvetítik a kormányzott tengelyekhez
-Minden szelep központi vezérlőtömbön helyezkedik el
-Tengelyterhelés-kijelzés manométerrel a jármű hátulján
-Kormánynyomás-ellenőrző kijelző az orrtartón
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
-Hidraulikusan leengedhető hattyúnyak külső főkerettel, integrált kormányzásleadóval és egyenként működtethető leengedő hengerekkel
-Integrált hidraulikus hengerek és hordozókarok a mélyágy felhelyezéséhez és levételéhez
-Vertékek a főkeret belső oldalán, a törési pontnál a mélyággyal való csatlakozáshoz
-Szegcsaptartó
-Létra kapaszkodórúddal a biztonságos feljutáshoz
-Minden szelep és elosztódoboz jól hozzáférhető és alumínium lemezzel fedett
-Egység hordozókar a mélyágy kezeléséhez
-6-szoros gyorscsatlakozó a hidraulikavezetékek egyszerű leválasztásához, nyomásmentesítő szelep nélkül
-Duomatic légcsatlakozás
-1 pár műanyag alátétlemez a mélyágyhoz, oldalsó tartó nélkül
Mélyágy:
-Teleszkópos síkágyú keret. A keret előfeszítése maximális hasznos teherhez igazítva, teleszkóp helyzetekben csökkentett terhelhetőség
-Külső oldal nyitott U-profilként kialakítva
-Rakfelület szélesítők fogadására előkészítve
-Teleszkóplépések kb. 500 mm-enként + konténer pozíciók
-Mechanikus keretzár a síkágykereten
-7 pár kihajtható rakományrögzítő fül 13.400 daN szakítószilárdsággal
-5 pár oldalkar tartó 100x50 mm a külső vázban
-3 pár M36 menetes furat a teleszkópos váz külső részén rakományrögzítő ívek becsavarásához
-2x 13.400daN rakományrögzítő gyűrű az adapter külső oldalán, a mélyágyhoz hegesztve
Futómű-platform:
-Rövidített acélhegesztett szerkezet hátul zárt markolómélyedéssel
-300mm x 15°-os lejtés a mélyágyhoz való csatlakozásnál, 3 pár furattal a lejtőn és a hátulján, lejtőrámpák biztosítócsappal való rögzítéséhez
-Különböző nyomtávok megvalósíthatók 3 különböző furattal
-A tengelyek felett acél lemez hegesztve csúszásgátlóval, max. 8000 kg tengelyterhelés
-Végkeret világítási kivágásokkal, ECE R58-003 szerinti aláfutásgátlóként kialakítva
-Powerbox hidraulika vezérléssel és elektromos elosztóval a markoló mélyedés végén beépítve
-Alumínium fedél (kb. 500 mm) a powerbox felett szerelve
-Kezelőelemek a hátsó részen elhelyezve
-1 pár 2000 daN rakományrögzítő a sarkoknál a külső vázban
-2 pár 13.400 daN kihajtható rakományrögzítő a külső vázban
-2 pár 100x50 mm oldalkar tartó a külső vázban süllyesztve
Futómű:
-DOLL panther technológia osztott és rugóztatott tengelyekkel, BPW fékekkel, ECON agyrendszerrel
-Minden tengely 12 tonna teherbírású, ABS, AGS (automata utánállító) felszereltséggel
-Minden tengely hidraulikusan kényszerkormányzott, az utolsó tengelyen max. 55° kormányzási szög
-Minden kenési pont központi zsírzórendszerhez csatlakoztatva
Felfüggesztés:
-Dupla keresztlengőkaros felfüggesztés hidraulikus lengéscsillapítóval
Csdpoxu E Dhsfx Aa Uohd
-Emelő-süllyesztő szerkezet 315 mm teljes mozgástartománnyal (-70/+245)
Hidraulikus kényszerkormányzás:
-Hidraulikus kétkörös közvetlen kormányzás. A sátorvillán forgózsámolyon rögzítve kormányzásleadó
-Kormányzási szög átvitele húzó-nyomó rúd által az első adóhengerekhez
-A hátsó munkahengerek az első kormányzási szögeket masszív kormányrudakon és állítható csapágyakon keresztül közvetítik a kormányzott tengelyekhez
-Minden szelep központi vezérlőtömbön helyezkedik el
-Tengelyterhelés-kijelzés manométerrel a jármű hátulján
-Kormánynyomás-ellenőrző kijelző az orrtartón
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2007
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 231 9... hirdetések
Ezek a hirdetések is felkelthetik az érdeklődését.
apróhirdetés
Dortmund
1 001 km
Mélybölcsös
Doll2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Doll2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt





































