Nyitott ponyvás félpótkocsiKÖGEL
SN24 Plane Mega Edscha Hubdach Liftachse Überbr.
Nyitott ponyvás félpótkocsi
KÖGEL
SN24 Plane Mega Edscha Hubdach Liftachse Überbr.
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
5 900 EUR
(7 021 EUR bruttó)
Kondíció
Használt
Helyszín
Plankenfels 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Alapadatok
Ár és helyszín
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
5 900 EUR
(7 021 EUR bruttó)
- Eladó helye:
- Scherleithen 5, 95515 Plankenfels, Németország

Hívás
Műszaki adatok
- Maximális teherbírás:
- 28 580 kg
- Össztömeg:
- 35 000 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Első forgalomba helyezés:
- 12/2016
- Raktér hossza:
- 13 639 mm
- Rakodótér szélesség:
- 2 484 mm
- Raktérmagasság:
- 2 947 mm
- Teljes szélesség:
- 2 550 mm
- Felszereltség:
- ABS
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A204-77-025
- Referenciaszám:
- 06-KoegelSN241/PP
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 07.11.2025
Leírás
Kögel SN24 ponyvás Mega Edscha emelhető tető, emelő tengellyel ---->
Cedpfx Ajxu Sdbja Ueri
Megengedett össztömeg: 35 000 kg
Önsúly: 6 420 kg
Hasznos teher: 28 580 kg
Üresen csatlakoztatási magasság: kb. 985 mm
SAF tengelyek
Első tengely emelhető
Légrugózás
Tárcsafékek
Edscha-tető
Emelhető tető
Oldalra eltolható ponyva oldalhevederrel
Jobb- és baloldali tolóponyva
Kétszárnyas portáltajtók
Oldalsó, hátsó és bal/jobb oldalirányú aláfutásgátló
2 db kézi forgatós támasz
Bal oldali szerszámosláda
Jobb oldali szerszámosláda
Targoncával járható
Fém sarokütközők
Kihúzható túlméretes tábla tartók elöl és hátul
Hátul szélesített áthajtónyílás
Hátul körvilágítás tartó konzollal
13 db rakományrögzítő gyűrű mindkét oldalon
8 db tartózseb jobbra, balra és középen
8 db oldalsó tartórúd
ABS
EBS
ALB
Levegőcsatlakozás (piros + sárga)
1 db 24V 15-pólusú csatlakozó
ABS
DIN EN 12642 XL kód
Tengelytáv: kb. 6 350 + 1 310 + 1 310 mm
Raktér belső mérete (H x Sz x M): 13 639 x 2 484 x 2 947 mm
Külső méret (H x Sz x M): 14 000 x 2 550 x 4 000 mm
Hátsó portál áteresztő magassága: 2 820 mm
Belső hátsó áteresztő szélesség: 2 484 mm, bővíthető
Gumiabroncsok: 445/45R19,5 acélfelnin
Bal első gumi profilmélység: 5 mm
Bal középső profilmélység: 9 mm
Bal hátsó profilmélység: 4 mm
Jobb első profilmélység: 5 mm
Jobb középső profilmélység: 14 mm
Jobb hátsó profilmélység: 13 mm
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Cedpfx Ajxu Sdbja Ueri
Megengedett össztömeg: 35 000 kg
Önsúly: 6 420 kg
Hasznos teher: 28 580 kg
Üresen csatlakoztatási magasság: kb. 985 mm
SAF tengelyek
Első tengely emelhető
Légrugózás
Tárcsafékek
Edscha-tető
Emelhető tető
Oldalra eltolható ponyva oldalhevederrel
Jobb- és baloldali tolóponyva
Kétszárnyas portáltajtók
Oldalsó, hátsó és bal/jobb oldalirányú aláfutásgátló
2 db kézi forgatós támasz
Bal oldali szerszámosláda
Jobb oldali szerszámosláda
Targoncával járható
Fém sarokütközők
Kihúzható túlméretes tábla tartók elöl és hátul
Hátul szélesített áthajtónyílás
Hátul körvilágítás tartó konzollal
13 db rakományrögzítő gyűrű mindkét oldalon
8 db tartózseb jobbra, balra és középen
8 db oldalsó tartórúd
ABS
EBS
ALB
Levegőcsatlakozás (piros + sárga)
1 db 24V 15-pólusú csatlakozó
ABS
DIN EN 12642 XL kód
Tengelytáv: kb. 6 350 + 1 310 + 1 310 mm
Raktér belső mérete (H x Sz x M): 13 639 x 2 484 x 2 947 mm
Külső méret (H x Sz x M): 14 000 x 2 550 x 4 000 mm
Hátsó portál áteresztő magassága: 2 820 mm
Belső hátsó áteresztő szélesség: 2 484 mm, bővíthető
Gumiabroncsok: 445/45R19,5 acélfelnin
Bal első gumi profilmélység: 5 mm
Bal középső profilmélység: 9 mm
Bal hátsó profilmélység: 4 mm
Jobb első profilmélység: 5 mm
Jobb középső profilmélység: 14 mm
Jobb hátsó profilmélység: 13 mm
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2002
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 9204 ... hirdetések
Ezek a hirdetések is felkelthetik az érdeklődését.
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt









































































































