Nyitott ponyvás félpótkocsiKÖGEL
S24-1*Volumen-Pritschensattelanhänger*10x vorhan
Nyitott ponyvás félpótkocsi
KÖGEL
S24-1*Volumen-Pritschensattelanhänger*10x vorhan
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
22 900 EUR
(27 251 EUR bruttó)
Kondíció
Használt
Helyszín
Steinfeld 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Alapadatok
Ár és helyszín
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
22 900 EUR
(27 251 EUR bruttó)
- Eladó helye:
- Rienshof 2, 49439 Steinfeld, Németország

Hívás
Műszaki adatok
- Össztömeg:
- 36 000 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Első forgalomba helyezés:
- 07/2023
- Teljes szélesség:
- 2 550 mm
- Teljes magasság:
- 4 000 mm
- Felszereltség:
- ABS
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A205-65-465
- Referenciaszám:
- 13883 / VM 1095
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 19.11.2025
Leírás
Alvázszám: WK0S0002400300637
Megengedett nyeregterhelés: 12.000 kg
Megengedett tengelycsoport-terhelés: 24.000 kg (tengelyenként 8.000 kg)
Műszakilag megengedhető tengelycsoport-terhelés: kb. 27.000 kg (tengelyenként 9.000 kg)
Megengedett össztömeg: 36.000 kg
Műszakilag megengedhető össztömeg: kb. 39.000 kg
Elméleti hasznos teherbírás: kb. 29.478 kg
Padlóterhelhetőség DIN EN 283 szerint, teszttengelyterhelés 7.200 kg
(A) Tengelytáv: kb. 6.390 mm
Kdodpfx Aexxxr Hsbdow
(A1) Tengelyköz (1. és 2. tengely között): kb. 1.310 mm
(A2) Tengelyköz (2. és 3. tengely között): kb. 1.310 mm
(D) Teljes hossz: kb. 13.950 mm
(E) Teljes szélesség: kb. 2.550 mm
(F) Raktér hossza (belső): kb. 13.620 mm
(G) Raktér szélessége (belső): kb. 2.480 mm
(G2) Hátsó bepakolási szélesség: kb. 2.480 mm
(H1) Raktérpadló magassága (üres, menetkész helyzet): kb. 1.030 mm
(H2) Raktérpadló magassága (terhelt, menetkész helyzet): kb. 1.000 mm
(H3) Elérhető rámpamagasság a jármű hátulján, 910 mm nyeregmagasságnál, terhelten, emelve: kb. 1.190 mm
Menetmagasság 265 mm-re állítva
(K) Oldalsó bepakolási magasság (belső): elöl kb. 2.735 mm - kb. 2.860 mm [5x25 mm-rel állítható], hátul kb. 2.810-2.860 mm [1x50 mm-rel állítható]
(K1) Belső magasság a tető alatt: elöl kb. 2.875 mm - kb. 3.000 mm [5x25 mm-rel állítható] | hátul kb. 2.950 mm - kb. 3.000 mm [1x50 mm-rel állítható]
(X1) Teljes magasság, üresen, menetkész helyzetben: = H1 + K + T +/- Felépítmény-magasság beállítás | = S +P + K+T+- magasság beállítás
Felépítmény-beállítások: A "Mega" felépítmény szerkezete elöl 5x25 mm, hátul 1x50 mm magasságállítást tesz lehetővé. A vonatkozó méretek (teljes magasság, oldalsó bepakolási magasság, belmagasság) a választott beállításnak megfelelően változnak.
(T) Oldalsó tetőmagasság: kb. 180 mm. A tetőkeret kialakítása miatt a raklap szélességű belmagasság megegyezik a fent megadott, tető alatti belmagassággal.
(N) Első túlnyúlás (ISO 1726 szerint): kb. 1.685 mm
(N1) Első túlnyúlási sugár (ISO 1726 szerint): kb. 2.040 mm
(O) Hátsó kinyúlási sugár (ISO 1726 szerint): kb. 2.300 mm
(P) Felépítménymagasság a nyereg felett: kb. 90 mm
(S) Nyeregmagasság, üresen: kb. 940 - 1.070 mm, vízszintes állásban kb. 940 mm (a teljes magasságot figyelembe kell venni!)
Váz
Hagyományos acél könnyűszerkezetes létrás alváz, keresztmerevítőkkel átfűzve. Fedőlemez a külső keret és a hossztartó között a vontató hátsó kerekeinek védelmére.
8 mm vastag vonólemez 2" vonószemmel a DIN 74080/ISO 337 szerint
Futómű
Tengelyemelő mechanika az 1. tengelyen
Az emelő automata, terhelésfüggő. Elindulást segítő funkció: 3x fékezéssel aktiválható, 30%-os túlterhelés max. 25 km/h sebességig.
Háromtengelyes SAF INTRADISC egység, Ø 370 mm tárcsafék, ET 120.
Légrugózás 260 mm emelési tartománnyal
Alváz kiegészítő elemei
JOST nyergestámaszok, mechanikus, kiegyenlítő lábbal, 24 t emelési teherbírással. Egyoldalas kezelés jobbról.
Oldalsó védelem ECE-R73 szerint
2 db nagy, vízálló műanyag szerszámosláda (belső méret: kb. 923 x 422 x 460 mm), hátul 1-1 bal és jobb oldalon szerelve.
Felhajtható fellépő létra hátul jobb oldalon.
Alacsony, merev hátsó aláfutásgátló acélból, ECE-R58 szerint
Aláfutásgátló profil magassága min. 120 mm, megnövelt teszterőkre tervezve.
Fékrendszer/légrugózás
WABCO EBS rendszer
Légrugós rendszer 1 emelő- és süllyesztő szeleppel, amely bal oldalon, a tengelyaggregát mögött található. A menethelyzet automatikusan beáll.
Mindkét oldalon szerelt kivitel: Raklapütköző acélból VarioFix furatminta sz
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Megengedett nyeregterhelés: 12.000 kg
Megengedett tengelycsoport-terhelés: 24.000 kg (tengelyenként 8.000 kg)
Műszakilag megengedhető tengelycsoport-terhelés: kb. 27.000 kg (tengelyenként 9.000 kg)
Megengedett össztömeg: 36.000 kg
Műszakilag megengedhető össztömeg: kb. 39.000 kg
Elméleti hasznos teherbírás: kb. 29.478 kg
Padlóterhelhetőség DIN EN 283 szerint, teszttengelyterhelés 7.200 kg
(A) Tengelytáv: kb. 6.390 mm
Kdodpfx Aexxxr Hsbdow
(A1) Tengelyköz (1. és 2. tengely között): kb. 1.310 mm
(A2) Tengelyköz (2. és 3. tengely között): kb. 1.310 mm
(D) Teljes hossz: kb. 13.950 mm
(E) Teljes szélesség: kb. 2.550 mm
(F) Raktér hossza (belső): kb. 13.620 mm
(G) Raktér szélessége (belső): kb. 2.480 mm
(G2) Hátsó bepakolási szélesség: kb. 2.480 mm
(H1) Raktérpadló magassága (üres, menetkész helyzet): kb. 1.030 mm
(H2) Raktérpadló magassága (terhelt, menetkész helyzet): kb. 1.000 mm
(H3) Elérhető rámpamagasság a jármű hátulján, 910 mm nyeregmagasságnál, terhelten, emelve: kb. 1.190 mm
Menetmagasság 265 mm-re állítva
(K) Oldalsó bepakolási magasság (belső): elöl kb. 2.735 mm - kb. 2.860 mm [5x25 mm-rel állítható], hátul kb. 2.810-2.860 mm [1x50 mm-rel állítható]
(K1) Belső magasság a tető alatt: elöl kb. 2.875 mm - kb. 3.000 mm [5x25 mm-rel állítható] | hátul kb. 2.950 mm - kb. 3.000 mm [1x50 mm-rel állítható]
(X1) Teljes magasság, üresen, menetkész helyzetben: = H1 + K + T +/- Felépítmény-magasság beállítás | = S +P + K+T+- magasság beállítás
Felépítmény-beállítások: A "Mega" felépítmény szerkezete elöl 5x25 mm, hátul 1x50 mm magasságállítást tesz lehetővé. A vonatkozó méretek (teljes magasság, oldalsó bepakolási magasság, belmagasság) a választott beállításnak megfelelően változnak.
(T) Oldalsó tetőmagasság: kb. 180 mm. A tetőkeret kialakítása miatt a raklap szélességű belmagasság megegyezik a fent megadott, tető alatti belmagassággal.
(N) Első túlnyúlás (ISO 1726 szerint): kb. 1.685 mm
(N1) Első túlnyúlási sugár (ISO 1726 szerint): kb. 2.040 mm
(O) Hátsó kinyúlási sugár (ISO 1726 szerint): kb. 2.300 mm
(P) Felépítménymagasság a nyereg felett: kb. 90 mm
(S) Nyeregmagasság, üresen: kb. 940 - 1.070 mm, vízszintes állásban kb. 940 mm (a teljes magasságot figyelembe kell venni!)
Váz
Hagyományos acél könnyűszerkezetes létrás alváz, keresztmerevítőkkel átfűzve. Fedőlemez a külső keret és a hossztartó között a vontató hátsó kerekeinek védelmére.
8 mm vastag vonólemez 2" vonószemmel a DIN 74080/ISO 337 szerint
Futómű
Tengelyemelő mechanika az 1. tengelyen
Az emelő automata, terhelésfüggő. Elindulást segítő funkció: 3x fékezéssel aktiválható, 30%-os túlterhelés max. 25 km/h sebességig.
Háromtengelyes SAF INTRADISC egység, Ø 370 mm tárcsafék, ET 120.
Légrugózás 260 mm emelési tartománnyal
Alváz kiegészítő elemei
JOST nyergestámaszok, mechanikus, kiegyenlítő lábbal, 24 t emelési teherbírással. Egyoldalas kezelés jobbról.
Oldalsó védelem ECE-R73 szerint
2 db nagy, vízálló műanyag szerszámosláda (belső méret: kb. 923 x 422 x 460 mm), hátul 1-1 bal és jobb oldalon szerelve.
Felhajtható fellépő létra hátul jobb oldalon.
Alacsony, merev hátsó aláfutásgátló acélból, ECE-R58 szerint
Aláfutásgátló profil magassága min. 120 mm, megnövelt teszterőkre tervezve.
Fékrendszer/légrugózás
WABCO EBS rendszer
Légrugós rendszer 1 emelő- és süllyesztő szeleppel, amely bal oldalon, a tengelyaggregát mögött található. A menethelyzet automatikusan beáll.
Mindkét oldalon szerelt kivitel: Raklapütköző acélból VarioFix furatminta sz
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2009
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 5492 ... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt








































