Félpótkocsi platóFaymonville
MAX Trailer-3-Achs-Doppeltele-Plateau-zg
Félpótkocsi plató
Faymonville
MAX Trailer-3-Achs-Doppeltele-Plateau-zg
Gyártás éve
2024
Kondíció
Használt
Helyszín
Dortmund 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Alapadatok
Ár és helyszín
- Helyszín:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE
- bérlés:
- lehetséges
Hívás
Műszaki adatok
- Össztömeg:
- 48 000 kg
- Saját tömeg:
- 11 300 kg
- Maximális teherbírás:
- 36 700 kg
- Üzemi tömeg:
- 11 300 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Raktér hossza:
- 13 600 mm
- Rakodótér szélesség:
- 2 540 mm
- Első forgalomba helyezés:
- 01/2024
- Felfüggesztés:
- levegő
- Szín:
- szürke
- Abroncs méret:
- 385/65 R 22,5
- Felszereltség:
- ABS
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A202-81-715
- Referenciaszám:
- 873
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 13.10.2025
Leírás
Minden használt félpótkocsihoz egy aktuális és teljes körű ellenőrzési és működési jelentést biztosítunk.
Raktér:
-Kihúzható kivitelű raktér pneumatikusan működtetett reteszeléssel
-A középső tartón kb. 250 mm széles fix köztes asztal található
-8 pár kifelé hajtható rögzítőgyűrű (LC 5.000 daN)
-3 pár kifelé hajtható rögzítőgyűrű (LC 10.000 daN)
-Kivágások a raktér külső vázán feszítőpántok akasztásához (LC 2.000 daN)
Tengelyek és abroncsok:
-BPW tengelyek és felfüggesztés, minden tengely hidromechanikusan kényszerkormányzott
-Tárcsafékek, műszaki tengelyterhelés: 10.000 kg
-Légrugózás emelő- és süllyesztőszeleppel
-Tengelyszerszám
-6 db 385/65 R 22,5 gumiabroncs
Fényezés:
-Standardon szemcseszórt hegesztett váz első osztályú és tartós korrózióvédelme, garantáltan 2 komponensű (2K) cinkpor alapozással
-Minőségi egyszínű 2K fedőlakk Novaszürke színben
-Hátsó rész fémmel felületkezelt és RAL 9010 (tiszta fehér) színre festett
Tartozékok:
-A hattyúnyakon és a hátsó lemezen balra és jobbra egy-egy táblatartó, csatlakozóaljzattal
-Elölről és hátulról kábel távvezérléssel, nyomógombos működtetéssel kormányzott utánfutás, tengelyek kormányhelyzet-ellenőrzéssel
-Elektrohidraulikus egység
-4 db ék tartóval az elválasztófalon
-2" királycsap
-2.200 mm magas horganyzott acél elválasztófal
-Elöl horganyzott csatlakozósáv sárga-vörös légtömlő-csatlakozókkal
Godpsxm Tnxefx Afvokc
-Fehér fényvisszaverő szalag az EU-előírások szerint oldalra, kihúzható részre és hátra piros színben
-Európai vörös-sárga fényvisszaverő táblák a félpótkocsi hátulján
-Raktér kb. 30 mm vastag fakerettel Omega-profilban
-10 pár zsebes rögzítés 100 x 50 mm-es cölöpöknek a raktér külső vázán
-1 pótkeréktartó a raktér alatt, jobb oldalon menetirányban
-6 pár WADER konténerzseb a raktérben: 1x 20ft, 2x 20ft vagy 1x 40ft konténerhez; kihúzható részben extra rögzítési pont 45ft konténerhez
-5 pár keresztben szerelt cölöptartó lemez 100 x 50 mm-es cölöpökhöz
-1 db horganyzott tartó keresztben a raktér alatt kb. 2.390 x 720 x 400 mm
-Felszállólétra a raktér jobb oldalán felszerelve
-HDPE szerszámosláda 1.200x500x480 elöl a raktér alatt, bal oldalon
-Emelhető első tengely, vezérlés TEBS E rendszerrel az aktuális tengelyterhelés és rakományállapot szerint
-Központi kenőrendszer 2 BEKAMAX (Pico) szivattyúval, szabványos NLGI-2 zsírral, levehető szivattyúvédővel
-A központi tartón festett homokréteg csúszásgátlóként
-Rádiós távvezérlés az utánfutó kormányzáshoz a kábeles távvezérlés mellett, visszajelző lámpákkal a vevőegységen kormányhelyzet-ellenőrzéshez
-Négy, kb. 400 mm-rel kihúzható figyelmeztetőtábla (423 x 423 mm) helyzetjelző lámpával
-A figyelmeztetőtáblákon villogófény-tartó
-2 tolatólámpa a hátsó lemezen
-80 km/h sebességkorlátozó matrica hátul és mindkét oldalon
-Tengelyterhelésmérő, terhelési diagrammal
-HRM felületnemesítés (High Resistance Metallisation) a külső vázon
-Teljes acél váz szerkezet szemcseszórt, majd a meghatározott látható felületek ZINACOR 850 (cink 85% - alumínium 15%) forrófémmel nemesített
-Nyitott, horganyzott acéllemez szerszámtartó keresztben az első tengely előtt
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Raktér:
-Kihúzható kivitelű raktér pneumatikusan működtetett reteszeléssel
-A középső tartón kb. 250 mm széles fix köztes asztal található
-8 pár kifelé hajtható rögzítőgyűrű (LC 5.000 daN)
-3 pár kifelé hajtható rögzítőgyűrű (LC 10.000 daN)
-Kivágások a raktér külső vázán feszítőpántok akasztásához (LC 2.000 daN)
Tengelyek és abroncsok:
-BPW tengelyek és felfüggesztés, minden tengely hidromechanikusan kényszerkormányzott
-Tárcsafékek, műszaki tengelyterhelés: 10.000 kg
-Légrugózás emelő- és süllyesztőszeleppel
-Tengelyszerszám
-6 db 385/65 R 22,5 gumiabroncs
Fényezés:
-Standardon szemcseszórt hegesztett váz első osztályú és tartós korrózióvédelme, garantáltan 2 komponensű (2K) cinkpor alapozással
-Minőségi egyszínű 2K fedőlakk Novaszürke színben
-Hátsó rész fémmel felületkezelt és RAL 9010 (tiszta fehér) színre festett
Tartozékok:
-A hattyúnyakon és a hátsó lemezen balra és jobbra egy-egy táblatartó, csatlakozóaljzattal
-Elölről és hátulról kábel távvezérléssel, nyomógombos működtetéssel kormányzott utánfutás, tengelyek kormányhelyzet-ellenőrzéssel
-Elektrohidraulikus egység
-4 db ék tartóval az elválasztófalon
-2" királycsap
-2.200 mm magas horganyzott acél elválasztófal
-Elöl horganyzott csatlakozósáv sárga-vörös légtömlő-csatlakozókkal
Godpsxm Tnxefx Afvokc
-Fehér fényvisszaverő szalag az EU-előírások szerint oldalra, kihúzható részre és hátra piros színben
-Európai vörös-sárga fényvisszaverő táblák a félpótkocsi hátulján
-Raktér kb. 30 mm vastag fakerettel Omega-profilban
-10 pár zsebes rögzítés 100 x 50 mm-es cölöpöknek a raktér külső vázán
-1 pótkeréktartó a raktér alatt, jobb oldalon menetirányban
-6 pár WADER konténerzseb a raktérben: 1x 20ft, 2x 20ft vagy 1x 40ft konténerhez; kihúzható részben extra rögzítési pont 45ft konténerhez
-5 pár keresztben szerelt cölöptartó lemez 100 x 50 mm-es cölöpökhöz
-1 db horganyzott tartó keresztben a raktér alatt kb. 2.390 x 720 x 400 mm
-Felszállólétra a raktér jobb oldalán felszerelve
-HDPE szerszámosláda 1.200x500x480 elöl a raktér alatt, bal oldalon
-Emelhető első tengely, vezérlés TEBS E rendszerrel az aktuális tengelyterhelés és rakományállapot szerint
-Központi kenőrendszer 2 BEKAMAX (Pico) szivattyúval, szabványos NLGI-2 zsírral, levehető szivattyúvédővel
-A központi tartón festett homokréteg csúszásgátlóként
-Rádiós távvezérlés az utánfutó kormányzáshoz a kábeles távvezérlés mellett, visszajelző lámpákkal a vevőegységen kormányhelyzet-ellenőrzéshez
-Négy, kb. 400 mm-rel kihúzható figyelmeztetőtábla (423 x 423 mm) helyzetjelző lámpával
-A figyelmeztetőtáblákon villogófény-tartó
-2 tolatólámpa a hátsó lemezen
-80 km/h sebességkorlátozó matrica hátul és mindkét oldalon
-Tengelyterhelésmérő, terhelési diagrammal
-HRM felületnemesítés (High Resistance Metallisation) a külső vázon
-Teljes acél váz szerkezet szemcseszórt, majd a meghatározott látható felületek ZINACOR 850 (cink 85% - alumínium 15%) forrófémmel nemesített
-Nyitott, horganyzott acéllemez szerszámtartó keresztben az első tengely előtt
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2007
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 231 9... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt