Alacsony rakodó félpótkocsiFaymonville
MAX Trailer 3-A-Semi-hydr.Ladebo.-Rampen
Alacsony rakodó félpótkocsi
Faymonville
MAX Trailer 3-A-Semi-hydr.Ladebo.-Rampen
Gyártás éve
2025
Kondíció
Használt
Helyszín
Dortmund 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Alapadatok
Ár és helyszín
- Helyszín:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE
- bérlés:
- lehetséges
Hívás
Műszaki adatok
- Össztömeg:
- 49 500 kg
- Saját tömeg:
- 10 300 kg
- Maximális teherbírás:
- 39 200 kg
- Üzemi tömeg:
- 10 300 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Raktér hossza:
- 9 300 mm
- Rakodótér szélesség:
- 2 540 mm
- Raktérmagasság:
- 860 mm
- Első forgalomba helyezés:
- 01/2025
- Felfüggesztés:
- levegő
- Szín:
- szürke
- Abroncs méret:
- 235/75 R 17.5 3PMSF
- Felszereltség:
- ABS
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A202-83-850
- Referenciaszám:
- 919
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 13.10.2025
Leírás
Minden használt félpótkocsihoz aktuális és teljes körű ellenőrzési és működési jelentést biztosítunk.
Hattyúnyak:
- Hattyúnyak hátsó letöréssel, kb. 750 mm x 10°
- 3 pár rögzítési gyűrű (LC 5.000 daN)
- 30 mm vastag keményfa borítás
Rakrérület:
- A hattyúnyak utáni rakfelület hidraulikusan emelhető és süllyeszthető, hossza kb. 2.800 mm, hátsó letörés kb. 1.000 mm x 8°
- 6 pár kihajtható rögzítési gyűrű (LC 5.000 daN)
- 2 pár kihajtható rögzítési gyűrű (LC 10.000 daN)
- 1 pár befelé hajtható rögzítési gyűrű az elülső központi gerendán (LC 10.000 daN)
- Kivágások a rakfelület külső keretén spanifer beakasztásához (LC 2.000 daN)
- Kb. 48 mm vastag keményfa borítás, a tengelyek felett recés lemezborítás
Két részből álló acél rámpák:
- Egy pár horganyzott, két részből álló acél rámpa, kb. 2.750 + 1.400 x 800 mm, kb. 48 mm vastag keményfa borítással
- A rámpa hidraulikusan fel- és behajtható rámpaelemekkel, hidraulikus emeléssel és hidraulikus oldalirányú mozgatással
- Maximális terhelhetőség páranként: 40.000 kg
Tengelyek, rugózás és abroncsok:
- BPW tengelyek és felfüggesztés, 2 merev tengely, 1 utókormányzott tengely
- Műszaki tengelyterhelés: 12.000 kg
- Elektromágneses tolatási zár hátramenetben és manuálisan is aktiválható
- Légrugózás emelő- és süllyesztő szeleppel
- Tengelyszerszám
- Abroncsok: 235/75 R 17.5 3PMSF
- TPMS guminyomás-ellenőrző rendszer ECE R 141 szerint
Tartozékok:
- Egy tartalékkerék tartóval
Gjdpfx Afsxnarmovokc
- 2" királycsap
- Egy horganyzott acél homlokfal, kb. 400 mm magas
- A horganyzott elülső csatlakozósávon sárga-piros légcsatlakozók
- 4 db keréktámasz tartóval
- Horganyzott lehajtható támaszok a rakfelület letörése alatt
- Forgólámpa tartó a félpótkocsi hátulján
- Fedőlemezek a rámpák és a rakfelület közötti szabad tér áthidalásához
- Hátsó elektro-hidraulikus egység a rakfelület alatt
- Hattyúnyakon és a rámpákon balra és jobbra egy-egy figyelmeztető tábla tartó, csatlakozóaljzattal együtt
- A hattyúnyakon alumínium oldalfalak és hátfal, kb. 2.440 x 400 mm
- A hátsó, horganyzott oldalsó oszlopok levehetők (felépítmény hossza kb. 2.560 mm)
- Egy elektromos csörlő rádió-távirányítóval, kb. 5.400 kg emelőerejű, 9,5 mm vastag és 24 m hosszú acélsodronnyal, vezető görgővel
- 5 tonnás gyűrű csavarozva a csörlőkötél elhelyezéséhez a hattyúnyakon, átterelés nélkül
- 2 pár WADER konténertasak a rakfelületen egy 20 lábas konténerhez
- 6 pár zsebek oldalráccsal, kb. 100 x 50 mm, a rakfelület külső keretében
- Emelőtengely az első tengelynél TEBS E vezérléssel, az aktuális tengelyterhelés és terhelés függvényében
- 7 pár süllyesztett rögzítési gyűrű a központi gerenda mentén (LC 5.000 daN)
- 2 pár a kiemelőágyban
- 5 pár a rakfelület hátsó részében
- 1 pár süllyesztett rögzítési gyűrű a központi gerenda mentén, hátul a letörésnél (LC 10.000 daN)
- A hattyúnyakon és a rakfelületen lévő recés lemezeken felhordott csúszásgátló homokréteg
- BEKAMAX (Pico) központi zsírzórendszer NLGI-2 normál zsírral
- Négy kb. 400 mm-ig kihúzható figyelmeztető tábla, kb. 423 x 423 mm
- Terhelésmérő óra tengelyterhelés meghatározásához, terhelési diagrammal
- HRM fémbevonat (High Resistance Metallisation) a külső kereten
- Teljes acélszerkezet szemcseszórva, majd a meghatározott látható felületek ZINACOR 850-zel (cink 85% - alumínium 15%) tűzihorganyozva
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Hattyúnyak:
- Hattyúnyak hátsó letöréssel, kb. 750 mm x 10°
- 3 pár rögzítési gyűrű (LC 5.000 daN)
- 30 mm vastag keményfa borítás
Rakrérület:
- A hattyúnyak utáni rakfelület hidraulikusan emelhető és süllyeszthető, hossza kb. 2.800 mm, hátsó letörés kb. 1.000 mm x 8°
- 6 pár kihajtható rögzítési gyűrű (LC 5.000 daN)
- 2 pár kihajtható rögzítési gyűrű (LC 10.000 daN)
- 1 pár befelé hajtható rögzítési gyűrű az elülső központi gerendán (LC 10.000 daN)
- Kivágások a rakfelület külső keretén spanifer beakasztásához (LC 2.000 daN)
- Kb. 48 mm vastag keményfa borítás, a tengelyek felett recés lemezborítás
Két részből álló acél rámpák:
- Egy pár horganyzott, két részből álló acél rámpa, kb. 2.750 + 1.400 x 800 mm, kb. 48 mm vastag keményfa borítással
- A rámpa hidraulikusan fel- és behajtható rámpaelemekkel, hidraulikus emeléssel és hidraulikus oldalirányú mozgatással
- Maximális terhelhetőség páranként: 40.000 kg
Tengelyek, rugózás és abroncsok:
- BPW tengelyek és felfüggesztés, 2 merev tengely, 1 utókormányzott tengely
- Műszaki tengelyterhelés: 12.000 kg
- Elektromágneses tolatási zár hátramenetben és manuálisan is aktiválható
- Légrugózás emelő- és süllyesztő szeleppel
- Tengelyszerszám
- Abroncsok: 235/75 R 17.5 3PMSF
- TPMS guminyomás-ellenőrző rendszer ECE R 141 szerint
Tartozékok:
- Egy tartalékkerék tartóval
Gjdpfx Afsxnarmovokc
- 2" királycsap
- Egy horganyzott acél homlokfal, kb. 400 mm magas
- A horganyzott elülső csatlakozósávon sárga-piros légcsatlakozók
- 4 db keréktámasz tartóval
- Horganyzott lehajtható támaszok a rakfelület letörése alatt
- Forgólámpa tartó a félpótkocsi hátulján
- Fedőlemezek a rámpák és a rakfelület közötti szabad tér áthidalásához
- Hátsó elektro-hidraulikus egység a rakfelület alatt
- Hattyúnyakon és a rámpákon balra és jobbra egy-egy figyelmeztető tábla tartó, csatlakozóaljzattal együtt
- A hattyúnyakon alumínium oldalfalak és hátfal, kb. 2.440 x 400 mm
- A hátsó, horganyzott oldalsó oszlopok levehetők (felépítmény hossza kb. 2.560 mm)
- Egy elektromos csörlő rádió-távirányítóval, kb. 5.400 kg emelőerejű, 9,5 mm vastag és 24 m hosszú acélsodronnyal, vezető görgővel
- 5 tonnás gyűrű csavarozva a csörlőkötél elhelyezéséhez a hattyúnyakon, átterelés nélkül
- 2 pár WADER konténertasak a rakfelületen egy 20 lábas konténerhez
- 6 pár zsebek oldalráccsal, kb. 100 x 50 mm, a rakfelület külső keretében
- Emelőtengely az első tengelynél TEBS E vezérléssel, az aktuális tengelyterhelés és terhelés függvényében
- 7 pár süllyesztett rögzítési gyűrű a központi gerenda mentén (LC 5.000 daN)
- 2 pár a kiemelőágyban
- 5 pár a rakfelület hátsó részében
- 1 pár süllyesztett rögzítési gyűrű a központi gerenda mentén, hátul a letörésnél (LC 10.000 daN)
- A hattyúnyakon és a rakfelületen lévő recés lemezeken felhordott csúszásgátló homokréteg
- BEKAMAX (Pico) központi zsírzórendszer NLGI-2 normál zsírral
- Négy kb. 400 mm-ig kihúzható figyelmeztető tábla, kb. 423 x 423 mm
- Terhelésmérő óra tengelyterhelés meghatározásához, terhelési diagrammal
- HRM fémbevonat (High Resistance Metallisation) a külső kereten
- Teljes acélszerkezet szemcseszórva, majd a meghatározott látható felületek ZINACOR 850-zel (cink 85% - alumínium 15%) tűzihorganyozva
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2007
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 231 9... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt