Alacsony rakodó félpótkocsiFaymonville
MAX Trailer 3-A-Semi-hydr.Ladebo.-Rampen
Alacsony rakodó félpótkocsi
Faymonville
MAX Trailer 3-A-Semi-hydr.Ladebo.-Rampen
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
74 800 EUR
(89 012 EUR bruttó)
Gyártás éve
2025
Kondíció
Használt
Helyszín
Dortmund 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Alapadatok
Ár és helyszín
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
74 800 EUR
(89 012 EUR bruttó)
- Helyszín:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland

- bérlés:
- lehetséges
Hívás
Műszaki adatok
- Saját tömeg:
- 10 300 kg
- Maximális teherbírás:
- 39 200 kg
- Össztömeg:
- 49 500 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Első forgalomba helyezés:
- 01/2025
- Raktér hossza:
- 9 300 mm
- Rakodótér szélesség:
- 2 540 mm
- Raktérmagasság:
- 860 mm
- Felfüggesztés:
- levegő
- Abroncs méret:
- 235/75 R 17.5 3PMSF
- Szín:
- szürke
- Üzemi tömeg:
- 10 300 kg
- Felszereltség:
- ABS
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A202-83-850
- Referenciaszám:
- 919
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 20.10.2025
Leírás
Minden használt félpótkocsihoz aktuális és teljes körű ellenőrzési és működési jelentést biztosítunk.
Hattyúnyak:
- Hattyúnyak hátsó letöréssel, kb. 750 mm x 10°
- 3 pár rögzítési gyűrű (LC 5.000 daN)
- 30 mm vastag keményfa borítás
Rakrérület:
- A hattyúnyak utáni rakfelület hidraulikusan emelhető és süllyeszthető, hossza kb. 2.800 mm, hátsó letörés kb. 1.000 mm x 8°
- 6 pár kihajtható rögzítési gyűrű (LC 5.000 daN)
- 2 pár kihajtható rögzítési gyűrű (LC 10.000 daN)
- 1 pár befelé hajtható rögzítési gyűrű az elülső központi gerendán (LC 10.000 daN)
- Kivágások a rakfelület külső keretén spanifer beakasztásához (LC 2.000 daN)
- Kb. 48 mm vastag keményfa borítás, a tengelyek felett recés lemezborítás
Két részből álló acél rámpák:
- Egy pár horganyzott, két részből álló acél rámpa, kb. 2.750 + 1.400 x 800 mm, kb. 48 mm vastag keményfa borítással
- A rámpa hidraulikusan fel- és behajtható rámpaelemekkel, hidraulikus emeléssel és hidraulikus oldalirányú mozgatással
- Maximális terhelhetőség páranként: 40.000 kg
Tengelyek, rugózás és abroncsok:
- BPW tengelyek és felfüggesztés, 2 merev tengely, 1 utókormányzott tengely
- Műszaki tengelyterhelés: 12.000 kg
- Elektromágneses tolatási zár hátramenetben és manuálisan is aktiválható
- Légrugózás emelő- és süllyesztő szeleppel
- Tengelyszerszám
- Abroncsok: 235/75 R 17.5 3PMSF
- TPMS guminyomás-ellenőrző rendszer ECE R 141 szerint
Tartozékok:
- Egy tartalékkerék tartóval
- 2" királycsap
- Egy horganyzott acél homlokfal, kb. 400 mm magas
- A horganyzott elülső csatlakozósávon sárga-piros légcsatlakozók
- 4 db keréktámasz tartóval
- Horganyzott lehajtható támaszok a rakfelület letörése alatt
- Forgólámpa tartó a félpótkocsi hátulján
- Fedőlemezek a rámpák és a rakfelület közötti szabad tér áthidalásához
- Hátsó elektro-hidraulikus egység a rakfelület alatt
- Hattyúnyakon és a rámpákon balra és jobbra egy-egy figyelmeztető tábla tartó, csatlakozóaljzattal együtt
- A hattyúnyakon alumínium oldalfalak és hátfal, kb. 2.440 x 400 mm
- A hátsó, horganyzott oldalsó oszlopok levehetők (felépítmény hossza kb. 2.560 mm)
- Egy elektromos csörlő rádió-távirányítóval, kb. 5.400 kg emelőerejű, 9,5 mm vastag és 24 m hosszú acélsodronnyal, vezető görgővel
- 5 tonnás gyűrű csavarozva a csörlőkötél elhelyezéséhez a hattyúnyakon, átterelés nélkül
- 2 pár WADER konténertasak a rakfelületen egy 20 lábas konténerhez
- 6 pár zsebek oldalráccsal, kb. 100 x 50 mm, a rakfelület külső keretében
- Emelőtengely az első tengelynél TEBS E vezérléssel, az aktuális tengelyterhelés és terhelés függvényében
- 7 pár süllyesztett rögzítési gyűrű a központi gerenda mentén (LC 5.000 daN)
- 2 pár a kiemelőágyban
- 5 pár a rakfelület hátsó részében
- 1 pár süllyesztett rögzítési gyűrű a központi gerenda mentén, hátul a letörésnél (LC 10.000 daN)
- A hattyúnyakon és a rakfelületen lévő recés lemezeken felhordott csúszásgátló homokréteg
- BEKAMAX (Pico) központi zsírzórendszer NLGI-2 normál zsírral
- Négy kb. 400 mm-ig kihúzható figyelmeztető tábla, kb. 423 x 423 mm
- Terhelésmérő óra tengelyterhelés meghatározásához, terhelési diagrammal
- HRM fémbevonat (High Resistance Metallisation) a külső kereten
Nsdpfx Aoxnarmoc Dowp
- Teljes acélszerkezet szemcseszórva, majd a meghatározott látható felületek ZINACOR 850-zel (cink 85% - alumínium 15%) tűzihorganyozva
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Hattyúnyak:
- Hattyúnyak hátsó letöréssel, kb. 750 mm x 10°
- 3 pár rögzítési gyűrű (LC 5.000 daN)
- 30 mm vastag keményfa borítás
Rakrérület:
- A hattyúnyak utáni rakfelület hidraulikusan emelhető és süllyeszthető, hossza kb. 2.800 mm, hátsó letörés kb. 1.000 mm x 8°
- 6 pár kihajtható rögzítési gyűrű (LC 5.000 daN)
- 2 pár kihajtható rögzítési gyűrű (LC 10.000 daN)
- 1 pár befelé hajtható rögzítési gyűrű az elülső központi gerendán (LC 10.000 daN)
- Kivágások a rakfelület külső keretén spanifer beakasztásához (LC 2.000 daN)
- Kb. 48 mm vastag keményfa borítás, a tengelyek felett recés lemezborítás
Két részből álló acél rámpák:
- Egy pár horganyzott, két részből álló acél rámpa, kb. 2.750 + 1.400 x 800 mm, kb. 48 mm vastag keményfa borítással
- A rámpa hidraulikusan fel- és behajtható rámpaelemekkel, hidraulikus emeléssel és hidraulikus oldalirányú mozgatással
- Maximális terhelhetőség páranként: 40.000 kg
Tengelyek, rugózás és abroncsok:
- BPW tengelyek és felfüggesztés, 2 merev tengely, 1 utókormányzott tengely
- Műszaki tengelyterhelés: 12.000 kg
- Elektromágneses tolatási zár hátramenetben és manuálisan is aktiválható
- Légrugózás emelő- és süllyesztő szeleppel
- Tengelyszerszám
- Abroncsok: 235/75 R 17.5 3PMSF
- TPMS guminyomás-ellenőrző rendszer ECE R 141 szerint
Tartozékok:
- Egy tartalékkerék tartóval
- 2" királycsap
- Egy horganyzott acél homlokfal, kb. 400 mm magas
- A horganyzott elülső csatlakozósávon sárga-piros légcsatlakozók
- 4 db keréktámasz tartóval
- Horganyzott lehajtható támaszok a rakfelület letörése alatt
- Forgólámpa tartó a félpótkocsi hátulján
- Fedőlemezek a rámpák és a rakfelület közötti szabad tér áthidalásához
- Hátsó elektro-hidraulikus egység a rakfelület alatt
- Hattyúnyakon és a rámpákon balra és jobbra egy-egy figyelmeztető tábla tartó, csatlakozóaljzattal együtt
- A hattyúnyakon alumínium oldalfalak és hátfal, kb. 2.440 x 400 mm
- A hátsó, horganyzott oldalsó oszlopok levehetők (felépítmény hossza kb. 2.560 mm)
- Egy elektromos csörlő rádió-távirányítóval, kb. 5.400 kg emelőerejű, 9,5 mm vastag és 24 m hosszú acélsodronnyal, vezető görgővel
- 5 tonnás gyűrű csavarozva a csörlőkötél elhelyezéséhez a hattyúnyakon, átterelés nélkül
- 2 pár WADER konténertasak a rakfelületen egy 20 lábas konténerhez
- 6 pár zsebek oldalráccsal, kb. 100 x 50 mm, a rakfelület külső keretében
- Emelőtengely az első tengelynél TEBS E vezérléssel, az aktuális tengelyterhelés és terhelés függvényében
- 7 pár süllyesztett rögzítési gyűrű a központi gerenda mentén (LC 5.000 daN)
- 2 pár a kiemelőágyban
- 5 pár a rakfelület hátsó részében
- 1 pár süllyesztett rögzítési gyűrű a központi gerenda mentén, hátul a letörésnél (LC 10.000 daN)
- A hattyúnyakon és a rakfelületen lévő recés lemezeken felhordott csúszásgátló homokréteg
- BEKAMAX (Pico) központi zsírzórendszer NLGI-2 normál zsírral
- Négy kb. 400 mm-ig kihúzható figyelmeztető tábla, kb. 423 x 423 mm
- Terhelésmérő óra tengelyterhelés meghatározásához, terhelési diagrammal
- HRM fémbevonat (High Resistance Metallisation) a külső kereten
Nsdpfx Aoxnarmoc Dowp
- Teljes acélszerkezet szemcseszórva, majd a meghatározott látható felületek ZINACOR 850-zel (cink 85% - alumínium 15%) tűzihorganyozva
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2007
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 231 9... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt
























