Alacsony rakfelületű félpótkocsiMÜLLER-MITTELTAL
3-achs mit Radmulden, 2 Ladehöhen, Klapprampen
Alacsony rakfelületű félpótkocsi
MÜLLER-MITTELTAL
3-achs mit Radmulden, 2 Ladehöhen, Klapprampen
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
97 900 EUR
(116 501 EUR bruttó)
Gyártás éve
2025
Kondíció
Új
Helyszín
Egestorf 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Alapadatok
Ár és helyszín
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
97 900 EUR
(116 501 EUR bruttó)
- Eladó helye:
- Eichenstich 12, 21272 Egestorf, Németország

Hívás
Műszaki adatok
- Maximális teherbírás:
- 37 390 kg
- Össztömeg:
- 48 000 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A161-37-239
- Referenciaszám:
- 6233
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 01.10.2025
Leírás
* TS 3 RM ML 30,0:
* Wabco EBS-E (elektronikus fékrendszer)
* Vészkioldó berendezés a rugó-tárolós munkahengerekhez
Bwjdpfjtpta Dsx Agrjw
* Dobfékek
* 3 x 11 t BPW tengelyek
* Légrugózás emelő- és süllyesztőberendezéssel, valamint RtR szeleppel
* Indítássegítő a manőverezéshez – az első tengelyre EBS-en keresztül kapcsolva (teherszállító oldali telepítés nélkül)
* Smart-Board információs eszköz nyomásérzékelőkkel az össztengelyterhelés kijelzéséhez, a pótkocsihoz szerelve
* Utolsó tengely utánfutó kormányzott tengelyként, elektropneumatikus kormányzár-funkcióval
* Az utánfutó tengely zárolása a fülkéből EBS-en keresztül manőverezési célokra (teherszállító oldali telepítés nélkül)
* 2. királycsap helyzet 2
* Oldalsó aláfutásgátló, elöl támasztólábak és hátul billenthető támasztók a vázon
* 15 pólusú elektromos csatlakozó
* LED világítás 12 / 24 V
* LED villogó (levehető) hátul
* 2 db további LED tolatólámpa
* Hátul 7 pólusú dugaszolóaljzat a túlméretes világításhoz
* Oldalsó helyzetjelző lámpák irányjelző vezérléssel
* Abroncsnyomás-ellenőrző rendszer, kijelzési lehetőséggel a teherautóban EBS jelekkel (teherszállító oldali telepítés nélkül)
* Mechanikusan állítható figyelmeztető tábla csomagok elöl és hátul
* Egyenes acél sárvédők
* Pótkeréktartó az elülső keresztmerevítő előtt (pótkerék nélkül)
* Félpótkocsi platform 45°-ban lecsapott első sarkokkal, elöl szerszámosláda horganyzott, porszórt acélból B = 2.480 x H = 500 x L = 665 mm, felnyitható fedéllel
* A félpótkocsi platform oldalán 400 mm magas, lehajtható és levehető alumínium oldalfalak (RAL kívánságszínben)
* Hátlap – 150 mm – magas, felakasztva
* Hátsó lejtő a félpótkocsi platformon a mélynyerges rész felé, kb. 700 mm hosszú, bordázott lemezzel borítva, végén lyuksínnel alu rámpák rögzítésére
* Félpótkocsi platform 50 mm szorított fa pallókkal, valamint mélynyerges platform 60 mm szorított fa pallókkal
* Trapezlemezes borítás a tengelyek felett
* 9 db mechanikus oldalszélesítők 3 m teljes szélességre, de nem a hátsó lejtőn (szélesítő pallók zárt, átlós irányú tárolórekeszben a rakfelület alatt)
* 3 db befogadóakna a félpótkocsi alatt alu rámpák vagy fa pallók tárolására a kerékcsatornák lefedéséhez
* Forgókar a pótkocsi és a teherautó közötti összekötő vezetékekhez
* Rögzítőcsomag (LaSi): a félpótkocsi platformon lyukasztott, 45°-ban élhajlított oldalsó keret Zurrögzítési mintázattal (2 t rögzítőerő pontonként, min. 480 mm távolsággal)
* Oldalanként 3 x 13,4 t lehajtható gyűrű a padlóban süllyesztve (1 a félpótkocsi platformján, 1 a hossztartókon a lépcsőzés után, valamint 1 a középső tengely felett, a hossztartó mellett)
* Oldalanként 3 x 13,4 t lehajtható gyűrű a külső kereten (1 a félpótkocsi platform lejtőjének kezdete, 1 a feljáró kezdete, 1 a feljáró vége)
* Oldalanként 2 x 10 t lehajtható gyűrű (1 az első kerékárok és az 1. tengely között, 1 a 2. és 3. tengely között)
* Oldalanként 3 x 5 t rögzítőgyűrű ráfogatva a kerékárok külső keretére (2 az első, 1 a hátsó kerékároknál)
* Meghosszabbított markolattartó az utolsó merev tengely végétől a kormányezett tengelyig, végig zárt belső megerősített profillal, kb. SZ = 770 mm x Mély hátul = 270 / Mély elöl = 170 mm, oldalanként 2 x 6,4 t lehajtható gyűrű a markolattartón
* Oldalanként 2 kerékárok, 390 mm mély, 640 mm széles, 3.000–3.590 mm tengelytávú homlokrakodókhoz, 1.760 mm kerékátmérőig, behúzható lefedéssel
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
* Wabco EBS-E (elektronikus fékrendszer)
* Vészkioldó berendezés a rugó-tárolós munkahengerekhez
Bwjdpfjtpta Dsx Agrjw
* Dobfékek
* 3 x 11 t BPW tengelyek
* Légrugózás emelő- és süllyesztőberendezéssel, valamint RtR szeleppel
* Indítássegítő a manőverezéshez – az első tengelyre EBS-en keresztül kapcsolva (teherszállító oldali telepítés nélkül)
* Smart-Board információs eszköz nyomásérzékelőkkel az össztengelyterhelés kijelzéséhez, a pótkocsihoz szerelve
* Utolsó tengely utánfutó kormányzott tengelyként, elektropneumatikus kormányzár-funkcióval
* Az utánfutó tengely zárolása a fülkéből EBS-en keresztül manőverezési célokra (teherszállító oldali telepítés nélkül)
* 2. királycsap helyzet 2
* Oldalsó aláfutásgátló, elöl támasztólábak és hátul billenthető támasztók a vázon
* 15 pólusú elektromos csatlakozó
* LED világítás 12 / 24 V
* LED villogó (levehető) hátul
* 2 db további LED tolatólámpa
* Hátul 7 pólusú dugaszolóaljzat a túlméretes világításhoz
* Oldalsó helyzetjelző lámpák irányjelző vezérléssel
* Abroncsnyomás-ellenőrző rendszer, kijelzési lehetőséggel a teherautóban EBS jelekkel (teherszállító oldali telepítés nélkül)
* Mechanikusan állítható figyelmeztető tábla csomagok elöl és hátul
* Egyenes acél sárvédők
* Pótkeréktartó az elülső keresztmerevítő előtt (pótkerék nélkül)
* Félpótkocsi platform 45°-ban lecsapott első sarkokkal, elöl szerszámosláda horganyzott, porszórt acélból B = 2.480 x H = 500 x L = 665 mm, felnyitható fedéllel
* A félpótkocsi platform oldalán 400 mm magas, lehajtható és levehető alumínium oldalfalak (RAL kívánságszínben)
* Hátlap – 150 mm – magas, felakasztva
* Hátsó lejtő a félpótkocsi platformon a mélynyerges rész felé, kb. 700 mm hosszú, bordázott lemezzel borítva, végén lyuksínnel alu rámpák rögzítésére
* Félpótkocsi platform 50 mm szorított fa pallókkal, valamint mélynyerges platform 60 mm szorított fa pallókkal
* Trapezlemezes borítás a tengelyek felett
* 9 db mechanikus oldalszélesítők 3 m teljes szélességre, de nem a hátsó lejtőn (szélesítő pallók zárt, átlós irányú tárolórekeszben a rakfelület alatt)
* 3 db befogadóakna a félpótkocsi alatt alu rámpák vagy fa pallók tárolására a kerékcsatornák lefedéséhez
* Forgókar a pótkocsi és a teherautó közötti összekötő vezetékekhez
* Rögzítőcsomag (LaSi): a félpótkocsi platformon lyukasztott, 45°-ban élhajlított oldalsó keret Zurrögzítési mintázattal (2 t rögzítőerő pontonként, min. 480 mm távolsággal)
* Oldalanként 3 x 13,4 t lehajtható gyűrű a padlóban süllyesztve (1 a félpótkocsi platformján, 1 a hossztartókon a lépcsőzés után, valamint 1 a középső tengely felett, a hossztartó mellett)
* Oldalanként 3 x 13,4 t lehajtható gyűrű a külső kereten (1 a félpótkocsi platform lejtőjének kezdete, 1 a feljáró kezdete, 1 a feljáró vége)
* Oldalanként 2 x 10 t lehajtható gyűrű (1 az első kerékárok és az 1. tengely között, 1 a 2. és 3. tengely között)
* Oldalanként 3 x 5 t rögzítőgyűrű ráfogatva a kerékárok külső keretére (2 az első, 1 a hátsó kerékároknál)
* Meghosszabbított markolattartó az utolsó merev tengely végétől a kormányezett tengelyig, végig zárt belső megerősített profillal, kb. SZ = 770 mm x Mély hátul = 270 / Mély elöl = 170 mm, oldalanként 2 x 6,4 t lehajtható gyűrű a markolattartón
* Oldalanként 2 kerékárok, 390 mm mély, 640 mm széles, 3.000–3.590 mm tengelytávú homlokrakodókhoz, 1.760 mm kerékátmérőig, behúzható lefedéssel
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2001
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 40 33... hirdetések
Ezek a hirdetések is felkelthetik az érdeklődését.
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt



























































































