Félpótkocsi platóFaymonville
MAX Trailer 3-Achs-Doppeltele-Plateau zg
Félpótkocsi plató
Faymonville
MAX Trailer 3-Achs-Doppeltele-Plateau zg
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
84 600 EUR
(100 674 EUR bruttó)
Gyártás éve
2022
Kondíció
Használt
Helyszín
Dortmund 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Alapadatok
Ár és helyszín
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
84 600 EUR
(100 674 EUR bruttó)
- Helyszín:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland

- bérlés:
- lehetséges
Hívás
Műszaki adatok
- Saját tömeg:
- 10 800 kg
- Maximális teherbírás:
- 34 200 kg
- Össztömeg:
- 45 000 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Raktér hossza:
- 13 600 mm
- Rakodótér szélesség:
- 2 540 mm
- Raktérmagasság:
- 1 250 mm
- Felfüggesztés:
- levegő
- Abroncs méret:
- 385/65 R 22,5
- Szín:
- szürke
- Felszereltség:
- ABS
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A173-10-672
- Referenciaszám:
- 933
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 21.11.2025
Leírás
Minden használt félpótkocsihoz egy aktuális és teljes körű ellenőrzési és működési jelentést biztosítunk.
Rakfelület:
-Kihúzható kivitelű rakfelület pneumatikusan működtetett reteszeléssel
-A középső tartón kb. 250 mm széles fix köztes asztal található
-8 pár kifelé hajtható rögzítőgyűrű (LC 5.000 daN)
-3 pár kifelé hajtható rögzítőgyűrű (LC 10.000 daN)
-Kivágások a rakfelület külső keretében spanifer rögzítéséhez (LC 2.000 daN)
Tengelyek és abroncsok:
-BPW tengelyek és felfüggesztés, minden tengely hidromechanikusan kényszerkormányzott
Kdedpfx Abjuuk Tuj Ujw
-Tárcsafékek, technikai tengelyterhelés: 9.000 kg
-Légrugózás emelő- és süllyesztő szeleppel
-Tengelyszerszám
-6 db 385/65 R 22,5 gumiabroncs
Fékrendszer:
-EU-előírásoknak megfelelő fékrendszer EBS-E (2S2M) rendszerrel
Nyeregállványok:
-JOST mechanikus nyeregállványok 2 fokozatú váltóval, 24 tonna emelési és 50 tonna próbaterhelésre
Tartozékok:
-A hattyúnyakon és a hátsó lemezen balra és jobbra 1-1 figyelmeztető táblatartó csatlakozóval
-Kormányzás elölről és hátulról kábeles távvezérlővel, nyomógombos vezérléssel, tengelynyomkövetés ellenőrzéssel
-Elektrohidraulikus egység
-4 db kerékalátét elől rögzítő tartóval
-2" királycsap
-Kb. 2.200 mm magas, horganyzott acél elülső faltábla
-Elöl sárga-piros levegőcsatlakozók a horganyzott csatlakozósínen
-EU-előírásoknak megfelelő fehér fényvisszaverő csík oldalt, a hosszabbításon és hátul piros
-Európai (piros-sárga) fényvisszaverő táblák a félpótkocsi hátulján
-Sárfogó a félpótkocsi hátulján
-Kézikönyv és leírás
-1 db villogólámpa tartó a félpótkocsi hátulján
-Kb. 30 mm vastag, Omega profilba foglalt fa padló
-10 pár sarokrúd foglalat 100 x 50 mm méretű kivehető sarokrudak számára a rakfelület külső keretében
-6 pár WADER konténerzseb a rakfelületen 1x 20ft, 2x 20ft vagy 1x 40ft konténerhez, a hosszabbításban további reteszelési pozíció 45ft konténerhez
-Központi tartón festett csúszásgátló homokréteg
-5 pár keresztben elhelyezett sarokrúd foglalat 100 x 50 mm méretű kivehető sarokrudak számára
-1 db horganyzott, keresztben elhelyezett tartó a rakfelület alatt kb. 2.390 x 720 x 400 mm
-Felépő létra felszerelve a menetirány jobb oldalán
-1 db, 1.200 x 500 x 480 mm-es szerszámosláda a rakfelület alatt elöl, menetirány szerint bal oldalon
-Emelhető tengely az első tengelyen, TEBS E szabályozással az aktuális tengelyterhelés és rakodottság függvényében
-Központi zsírzórendszer 2 BEKAMAX (Pico) pumpával, NLGI-2 normál zsírral, lecsatolható szivattyúvédő burkolattal
-Rádiós távirányító a kormányzáshoz a kábeles távvezérlő mellett, vevőn jelzőfényekkel a nyomkövetés ellenőrzéséhez
-4 db kb. 400 mm-rel kihúzható figyelmeztető tábla, kb. 423 x 423 mm, pozíciójelző lámpával, villogólámpa tartóval
-2 tolatólámpa felszerelve a hátsó lemezen
-80 km/h sebességkorlátozó matrica hátul és mindkét oldalon
-Terhelésmérő manométer tengelyterhelés meghatározásához, terhelési diagrammal
-HRM fémes bevonat (High Resistance Metallisation) a külső kereten
-Teljes acélszerkezet szemcseszórt, majd a meghatározott látható felületek ZINACOR 850 (cink 85% - alu 15%) forrófém bevonattal ellátva
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Rakfelület:
-Kihúzható kivitelű rakfelület pneumatikusan működtetett reteszeléssel
-A középső tartón kb. 250 mm széles fix köztes asztal található
-8 pár kifelé hajtható rögzítőgyűrű (LC 5.000 daN)
-3 pár kifelé hajtható rögzítőgyűrű (LC 10.000 daN)
-Kivágások a rakfelület külső keretében spanifer rögzítéséhez (LC 2.000 daN)
Tengelyek és abroncsok:
-BPW tengelyek és felfüggesztés, minden tengely hidromechanikusan kényszerkormányzott
Kdedpfx Abjuuk Tuj Ujw
-Tárcsafékek, technikai tengelyterhelés: 9.000 kg
-Légrugózás emelő- és süllyesztő szeleppel
-Tengelyszerszám
-6 db 385/65 R 22,5 gumiabroncs
Fékrendszer:
-EU-előírásoknak megfelelő fékrendszer EBS-E (2S2M) rendszerrel
Nyeregállványok:
-JOST mechanikus nyeregállványok 2 fokozatú váltóval, 24 tonna emelési és 50 tonna próbaterhelésre
Tartozékok:
-A hattyúnyakon és a hátsó lemezen balra és jobbra 1-1 figyelmeztető táblatartó csatlakozóval
-Kormányzás elölről és hátulról kábeles távvezérlővel, nyomógombos vezérléssel, tengelynyomkövetés ellenőrzéssel
-Elektrohidraulikus egység
-4 db kerékalátét elől rögzítő tartóval
-2" királycsap
-Kb. 2.200 mm magas, horganyzott acél elülső faltábla
-Elöl sárga-piros levegőcsatlakozók a horganyzott csatlakozósínen
-EU-előírásoknak megfelelő fehér fényvisszaverő csík oldalt, a hosszabbításon és hátul piros
-Európai (piros-sárga) fényvisszaverő táblák a félpótkocsi hátulján
-Sárfogó a félpótkocsi hátulján
-Kézikönyv és leírás
-1 db villogólámpa tartó a félpótkocsi hátulján
-Kb. 30 mm vastag, Omega profilba foglalt fa padló
-10 pár sarokrúd foglalat 100 x 50 mm méretű kivehető sarokrudak számára a rakfelület külső keretében
-6 pár WADER konténerzseb a rakfelületen 1x 20ft, 2x 20ft vagy 1x 40ft konténerhez, a hosszabbításban további reteszelési pozíció 45ft konténerhez
-Központi tartón festett csúszásgátló homokréteg
-5 pár keresztben elhelyezett sarokrúd foglalat 100 x 50 mm méretű kivehető sarokrudak számára
-1 db horganyzott, keresztben elhelyezett tartó a rakfelület alatt kb. 2.390 x 720 x 400 mm
-Felépő létra felszerelve a menetirány jobb oldalán
-1 db, 1.200 x 500 x 480 mm-es szerszámosláda a rakfelület alatt elöl, menetirány szerint bal oldalon
-Emelhető tengely az első tengelyen, TEBS E szabályozással az aktuális tengelyterhelés és rakodottság függvényében
-Központi zsírzórendszer 2 BEKAMAX (Pico) pumpával, NLGI-2 normál zsírral, lecsatolható szivattyúvédő burkolattal
-Rádiós távirányító a kormányzáshoz a kábeles távvezérlő mellett, vevőn jelzőfényekkel a nyomkövetés ellenőrzéséhez
-4 db kb. 400 mm-rel kihúzható figyelmeztető tábla, kb. 423 x 423 mm, pozíciójelző lámpával, villogólámpa tartóval
-2 tolatólámpa felszerelve a hátsó lemezen
-80 km/h sebességkorlátozó matrica hátul és mindkét oldalon
-Terhelésmérő manométer tengelyterhelés meghatározásához, terhelési diagrammal
-HRM fémes bevonat (High Resistance Metallisation) a külső kereten
-Teljes acélszerkezet szemcseszórt, majd a meghatározott látható felületek ZINACOR 850 (cink 85% - alu 15%) forrófém bevonattal ellátva
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2007
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 231 9... hirdetések
Ezek a hirdetések is felkelthetik az érdeklődését.
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt

































