Alacsony rakfelületű félpótkocsiMÜLLER-MITTELTAL
achs leichtbauweise, Radmulden, Alu- Rampen
Alacsony rakfelületű félpótkocsi
MÜLLER-MITTELTAL
achs leichtbauweise, Radmulden, Alu- Rampen
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
98 000 EUR
(116 620 EUR bruttó)
Gyártás éve
2025
Kondíció
Új
Helyszín
Egestorf 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Alapadatok
Ár és helyszín
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
98 000 EUR
(116 620 EUR bruttó)
- Eladó helye:
- Eichenstich 12, 21272 Egestorf, Németország

Hívás
Műszaki adatok
- Maximális teherbírás:
- 27 940 kg
- Össztömeg:
- 36 000 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A190-96-691
- Referenciaszám:
- 6292
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 18.10.2025
Leírás
* Wabco-EBS-E (elektromos fékrendszer)
* Sürgősségi kioldó szerkezet rugóenergia-tároló munkahengerekhez
* Dobfékek
* 3 x 11 tonnás tengelyek
* Légrugózás emelő- és süllyesztőrendszerrel, valamint RtR szeleppel
* Elindulássegítő manőverezési célokra az első tengelyre kapcsolva EBS-en keresztül – a teherautó oldali telepítés nélkül –, emelt emelőtengely mellett +30 mm-es menetmagassággal
* Smart-Board információs eszközként a pótkocsin nyomásérzékelőkkel a teljes tengelyterhelés kijelzéséhez
* Utolsó tengely utánfutóként kormányzott, elektropneumatikus kormányzáras
* Az utánfutó tengely zárása a vezetőfülkéből manőverezéshez EBS-en keresztül (teherautó oldali telepítés nélkül)
* 2'' királycsap
* 1 tengely emelhető
* Oldalsó aláfutásgátló
* Elöl alumínium támasztólábak, hátul lengőtámaszok az alvázon
* Alcoa LVL One alumínium felnik
* 15 pólusú elektromos csatlakozó
* LED világítás 12/24 V
* Led villogó (levehető) hátul
* 2 db plusz LED tolatólámpa
* 2 LED munkalámpa oldalt a pótkocsin – teherautó oldali telepítés nélkül –
Hjdpfx Aewh Hdxegrow
* 7 pólusú aljzat a hátsó részen túlnyúlás jelző világításához
* Oldalsó helyzetjelző lámpák irányjelző vezérléssel
* Gumiabroncsnyomás-ellenőrzés a kijelző lehetőséggel a teherautóban EBS-jel alapján (teherautó oldali telepítés nélkül)
* Mechanikusan állítható figyelmeztető táblacsomag elöl és hátul
* Egyenes acél sárvédők
* Félpótkocsi platform, 45°-ban lecsapott első sarkokkal és elöl szerszámosládával, horganyzott porszórt acélból B = 2.480 x H = 500 x L = 665 mm felnyitható fedéllel és oldalsó ajtókkal a ferde sarkokban
* Oldalt a félpótkocsi platformján 400 mm magas alumínium oldalfal (RAL 9010 tiszta fehér), lehajtható és levehető
* 150 mm magas hátsó tábla, behelyezve
* A platform hátsó lejtése a mélyágyhoz kb. 700 mm hosszú, bordáslemez borítással, végén lyuksor alumínium rámpák akasztásához
* Félpótkocsi platformja és mélyágyas platformja 50 mm vastag szorított fapadlóval
* Cseppmintás lemez a tengelyek fölött
* Előkészítés 3 darab rámpa tároló aknához a félpótkocsi platformja alatt, alumínium rámpák tárolásához
* Lengőkar összekötő vezetékek tartójaként teherautó és félpótkocsi között
* LaSi csomag: a félpótkocsi platformján perforált külső keret 45°-ban hajlítva rögzítési lyukkal rögzítő eszközöknek (2 tonna rögzítőerő pontonként legalább 480 mm távolságban), oldalt 2 x 6,3 tonnás süllyesztett rögzítőgyűrűk, oldalt 1 x 16,5 tonnás rögzítőgyűrű a mélyágy rámpasarkán, 2 pár 16,5 tonnás gyűrű a mélyágyban (1 x hossztartókra a lejtő utáni részen, 1 x a középső tengely fölött), oldalt 3 x 13,4 tonnás gyűrű a külső kereten (1 x a lejtő kezdetén, 1 x a rámpa kezdetén, 1 x a rámpa végén), oldalt 3 x 10 tonnás gyűrű (2 x az első kerékfészek és az 1. tengely között és 1 x a 2. és 3. tengely között), oldalt 3 x 5 tonnás gyűrű a kerékfészkek külső keretén csavarozva (2 az első és 1 a hátsó kerékfészeknél)
* Meghosszabbított kotrógém-tartó az utolsó fix tengely végétől a kormányzott tengelyen át a zárógerendáig, belső erősítéssel, kb. 770 mm széles, hátul 270 mm, elöl 170 mm mély, oldalt 2 x 6,4 tonnás gyűrű a kotrógém-tartóban
* Oldalt 2-2 darab, 390 mm mély és 640 mm széles kerékfészek homlokrakodók szállításához, 3.000 - 3.590 mm tengelytáv és 1.760 mm kerékátmérő esetén – kihúzható fedőlemezek –
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
* Sürgősségi kioldó szerkezet rugóenergia-tároló munkahengerekhez
* Dobfékek
* 3 x 11 tonnás tengelyek
* Légrugózás emelő- és süllyesztőrendszerrel, valamint RtR szeleppel
* Elindulássegítő manőverezési célokra az első tengelyre kapcsolva EBS-en keresztül – a teherautó oldali telepítés nélkül –, emelt emelőtengely mellett +30 mm-es menetmagassággal
* Smart-Board információs eszközként a pótkocsin nyomásérzékelőkkel a teljes tengelyterhelés kijelzéséhez
* Utolsó tengely utánfutóként kormányzott, elektropneumatikus kormányzáras
* Az utánfutó tengely zárása a vezetőfülkéből manőverezéshez EBS-en keresztül (teherautó oldali telepítés nélkül)
* 2'' királycsap
* 1 tengely emelhető
* Oldalsó aláfutásgátló
* Elöl alumínium támasztólábak, hátul lengőtámaszok az alvázon
* Alcoa LVL One alumínium felnik
* 15 pólusú elektromos csatlakozó
* LED világítás 12/24 V
* Led villogó (levehető) hátul
* 2 db plusz LED tolatólámpa
* 2 LED munkalámpa oldalt a pótkocsin – teherautó oldali telepítés nélkül –
Hjdpfx Aewh Hdxegrow
* 7 pólusú aljzat a hátsó részen túlnyúlás jelző világításához
* Oldalsó helyzetjelző lámpák irányjelző vezérléssel
* Gumiabroncsnyomás-ellenőrzés a kijelző lehetőséggel a teherautóban EBS-jel alapján (teherautó oldali telepítés nélkül)
* Mechanikusan állítható figyelmeztető táblacsomag elöl és hátul
* Egyenes acél sárvédők
* Félpótkocsi platform, 45°-ban lecsapott első sarkokkal és elöl szerszámosládával, horganyzott porszórt acélból B = 2.480 x H = 500 x L = 665 mm felnyitható fedéllel és oldalsó ajtókkal a ferde sarkokban
* Oldalt a félpótkocsi platformján 400 mm magas alumínium oldalfal (RAL 9010 tiszta fehér), lehajtható és levehető
* 150 mm magas hátsó tábla, behelyezve
* A platform hátsó lejtése a mélyágyhoz kb. 700 mm hosszú, bordáslemez borítással, végén lyuksor alumínium rámpák akasztásához
* Félpótkocsi platformja és mélyágyas platformja 50 mm vastag szorított fapadlóval
* Cseppmintás lemez a tengelyek fölött
* Előkészítés 3 darab rámpa tároló aknához a félpótkocsi platformja alatt, alumínium rámpák tárolásához
* Lengőkar összekötő vezetékek tartójaként teherautó és félpótkocsi között
* LaSi csomag: a félpótkocsi platformján perforált külső keret 45°-ban hajlítva rögzítési lyukkal rögzítő eszközöknek (2 tonna rögzítőerő pontonként legalább 480 mm távolságban), oldalt 2 x 6,3 tonnás süllyesztett rögzítőgyűrűk, oldalt 1 x 16,5 tonnás rögzítőgyűrű a mélyágy rámpasarkán, 2 pár 16,5 tonnás gyűrű a mélyágyban (1 x hossztartókra a lejtő utáni részen, 1 x a középső tengely fölött), oldalt 3 x 13,4 tonnás gyűrű a külső kereten (1 x a lejtő kezdetén, 1 x a rámpa kezdetén, 1 x a rámpa végén), oldalt 3 x 10 tonnás gyűrű (2 x az első kerékfészek és az 1. tengely között és 1 x a 2. és 3. tengely között), oldalt 3 x 5 tonnás gyűrű a kerékfészkek külső keretén csavarozva (2 az első és 1 a hátsó kerékfészeknél)
* Meghosszabbított kotrógém-tartó az utolsó fix tengely végétől a kormányzott tengelyen át a zárógerendáig, belső erősítéssel, kb. 770 mm széles, hátul 270 mm, elöl 170 mm mély, oldalt 2 x 6,4 tonnás gyűrű a kotrógém-tartóban
* Oldalt 2-2 darab, 390 mm mély és 640 mm széles kerékfészek homlokrakodók szállításához, 3.000 - 3.590 mm tengelytáv és 1.760 mm kerékátmérő esetén – kihúzható fedőlemezek –
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2001
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 40 33... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt


























































