Nyitott ponyvás félpótkocsiKÖGEL
3-Achs-Cargo-Coil-Pritschensattelanhänger
Nyitott ponyvás félpótkocsi
KÖGEL
3-Achs-Cargo-Coil-Pritschensattelanhänger
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
31 950 EUR
(38 020 EUR bruttó)
Kondíció
Használt
Helyszín
Essen 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Alapadatok
Ár és helyszín
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
31 950 EUR
(38 020 EUR bruttó)
- Eladó helye:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Németország

Hívás
Műszaki adatok
- Maximális teherbírás:
- 34 200 kg
- Össztömeg:
- 42 000 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Első forgalomba helyezés:
- 05/2023
- Következő vizsga (TÜV):
- 06/2025
- Raktér hossza:
- 13 620 mm
- Rakodótér szélesség:
- 2 480 mm
- Teljes szélesség:
- 2 550 mm
- Felszereltség:
- ABS
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A181-49-246
- Referenciaszám:
- 31998
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 29.08.2025
Leírás
Teljes, azonnal és rövid határidővel elérhető járműkészletünket weboldalunkon találja.
Részlet a felszereltségből. Teljes felszereltség kérésre elérhető.
Váz
* Rendszeres acél könnyűszerkezetes létraváz átfűzött keresztgerendákkal
* Maximális terhelés 30 t, egyenletesen elosztva kb. 1,5 m-en a hasznos teher súlypontja felett
* Kuplunglap kb. 8 mm vastag, 2 colos vonócsapszeggel DIN 74080 / ISO 337 szerint
* Coil-ágy hossza kb. 9.000 mm (VDI 2700 irányelv szerinti), 900 mm és 2.100 mm közötti átmérőjű tekercsekhez
Futómű
Nwjdpfxevl N N Tj Afcjn
* Tengelyemelő mechanika az első tengelyen
* Tengelyemelés vezérlése teljesen automatikus, terhelésfüggő
Elindulási segítség
* Aktiválás 3x fékpedál lenyomással, 30%-os túlterhelés akár 25 km/h sebességig
* Kezelés az alvázon elhelyezett kapcsolóval
* Továbbá fülkéből is lehetséges (külön kapcsoló szükséges – 12-es PIN)
Háromtengelyes SAF INTRADISC egység
* 430 mm átmérőjű tárcsafékekkel, ET 120
* Légrugós futómű kb. 180 mm rugóúttal
Jármű abroncsozás
* 6 db 385/65 R 22,5, 160J gumiabroncs
* 6 acélfelni 22,5 x 11,75, ET kb. 120 mm
Felépítmény kiegészítők
* Mechanikus nyeregállvány kiegyenlítőlábbal, 24 t emelési kapacitás, jobb oldali kezeléssel haladási irányban
* Fröccsenés-gátló rendszer (EU 109/2011 előírás) háromtengelyes egységnél 385/65 R 22,5 abroncsokkal, 1 pár negyedkörív-sárvédő a tengelyek előtt, 1 pár egyenes sárvédő fröccsenésvédővel az 1. és 2. tengely között, 1 pár negyedkörív-sárvédő fröccsenésvédővel a tengelyek mögött
* Oldalsó védőszerkezet ECE-R73 szerint
* Tároló 8 db négyszögcső kitűzhető oldallécnek, belméret kb. 340 x 220 x 2.150 mm, beépítés a tengelyegység mögött
* 2 műanyag, vízálló szerszámosláda, belméret kb. 545 x 400 x 400 mm, hátul 1x bal és 1x jobb oldalon beépítve
Fék/légrugórendszer
* EBS rendszer 2S/2M stabilitásprogrammal (ABS/ALB funkcióval)
* Légrugórendszer 1 emelő/süllyesztő szeleppel, a menetirány bal oldalán, az tengelyegység mögött szerelve
* Menetpozíció automatikus beállítással
Padló
* Mindkét oldalon szerelt kivitel
* Raklapütköző acélból, VarioFix furatkiosztással (csavarozott), bal/jobb oldalon, szélessége kb. 2.468 mm (a raktér magassága kb. 20 mm-rel csökken az oldalsó főtartó alatt)
* Lap-burkolat kb. 30 mm vastag, többrétegű ragasztott rétegelt lemez, a coil-ágy területén kivágással
* Coil-ágy oldalfalak kb. 18 mm vastag rétegelt lemezzel burkoltak
* Körben fugázott coil-ágy fedél teljesen fából, padlóburkolat kb. 27 mm vastag
* Oldalléc-zsebek négyszögcsövekhez kb. 80 x 80 mm, elhelyezés az A2 rajz szerint: 2 pár a hosszanti főtartón az 1. és 2. pozícióban, 8 pár a külső vázban
* 8 pár oldalléc-zseb a coil-ágyban négyszögcsövekhez (80 x 80 mm), elhelyezés: 1. pár elöl, 2–7. pár a széria rajz szerint, 8. pár a végén
Felépítmény
* Elöl gyorsrögzítő a ponyvához feszítőtengellyel és átvezető karral
* Hátul gyorsrögzítő a ponyvához feszítőtengellyel és racsnival
* Felépítmény szilárdság megfelel EN 12642 XL (VDI 2700) szabványnak, kb. 27.000 kg hasznos terhelésre vizsgálva
Hátsó ajtó
* Dupla szárnyas hátsó portálajtó alumíniumból, kb. 2.630 mm belmagasság
* 4 integrált rúdzár (2 bal, 2 jobb oldalon)
* Mindkét oldalon kb. 500 mm-rel hosszabbított sarokoszlop
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Részlet a felszereltségből. Teljes felszereltség kérésre elérhető.
Váz
* Rendszeres acél könnyűszerkezetes létraváz átfűzött keresztgerendákkal
* Maximális terhelés 30 t, egyenletesen elosztva kb. 1,5 m-en a hasznos teher súlypontja felett
* Kuplunglap kb. 8 mm vastag, 2 colos vonócsapszeggel DIN 74080 / ISO 337 szerint
* Coil-ágy hossza kb. 9.000 mm (VDI 2700 irányelv szerinti), 900 mm és 2.100 mm közötti átmérőjű tekercsekhez
Futómű
Nwjdpfxevl N N Tj Afcjn
* Tengelyemelő mechanika az első tengelyen
* Tengelyemelés vezérlése teljesen automatikus, terhelésfüggő
Elindulási segítség
* Aktiválás 3x fékpedál lenyomással, 30%-os túlterhelés akár 25 km/h sebességig
* Kezelés az alvázon elhelyezett kapcsolóval
* Továbbá fülkéből is lehetséges (külön kapcsoló szükséges – 12-es PIN)
Háromtengelyes SAF INTRADISC egység
* 430 mm átmérőjű tárcsafékekkel, ET 120
* Légrugós futómű kb. 180 mm rugóúttal
Jármű abroncsozás
* 6 db 385/65 R 22,5, 160J gumiabroncs
* 6 acélfelni 22,5 x 11,75, ET kb. 120 mm
Felépítmény kiegészítők
* Mechanikus nyeregállvány kiegyenlítőlábbal, 24 t emelési kapacitás, jobb oldali kezeléssel haladási irányban
* Fröccsenés-gátló rendszer (EU 109/2011 előírás) háromtengelyes egységnél 385/65 R 22,5 abroncsokkal, 1 pár negyedkörív-sárvédő a tengelyek előtt, 1 pár egyenes sárvédő fröccsenésvédővel az 1. és 2. tengely között, 1 pár negyedkörív-sárvédő fröccsenésvédővel a tengelyek mögött
* Oldalsó védőszerkezet ECE-R73 szerint
* Tároló 8 db négyszögcső kitűzhető oldallécnek, belméret kb. 340 x 220 x 2.150 mm, beépítés a tengelyegység mögött
* 2 műanyag, vízálló szerszámosláda, belméret kb. 545 x 400 x 400 mm, hátul 1x bal és 1x jobb oldalon beépítve
Fék/légrugórendszer
* EBS rendszer 2S/2M stabilitásprogrammal (ABS/ALB funkcióval)
* Légrugórendszer 1 emelő/süllyesztő szeleppel, a menetirány bal oldalán, az tengelyegység mögött szerelve
* Menetpozíció automatikus beállítással
Padló
* Mindkét oldalon szerelt kivitel
* Raklapütköző acélból, VarioFix furatkiosztással (csavarozott), bal/jobb oldalon, szélessége kb. 2.468 mm (a raktér magassága kb. 20 mm-rel csökken az oldalsó főtartó alatt)
* Lap-burkolat kb. 30 mm vastag, többrétegű ragasztott rétegelt lemez, a coil-ágy területén kivágással
* Coil-ágy oldalfalak kb. 18 mm vastag rétegelt lemezzel burkoltak
* Körben fugázott coil-ágy fedél teljesen fából, padlóburkolat kb. 27 mm vastag
* Oldalléc-zsebek négyszögcsövekhez kb. 80 x 80 mm, elhelyezés az A2 rajz szerint: 2 pár a hosszanti főtartón az 1. és 2. pozícióban, 8 pár a külső vázban
* 8 pár oldalléc-zseb a coil-ágyban négyszögcsövekhez (80 x 80 mm), elhelyezés: 1. pár elöl, 2–7. pár a széria rajz szerint, 8. pár a végén
Felépítmény
* Elöl gyorsrögzítő a ponyvához feszítőtengellyel és átvezető karral
* Hátul gyorsrögzítő a ponyvához feszítőtengellyel és racsnival
* Felépítmény szilárdság megfelel EN 12642 XL (VDI 2700) szabványnak, kb. 27.000 kg hasznos terhelésre vizsgálva
Hátsó ajtó
* Dupla szárnyas hátsó portálajtó alumíniumból, kb. 2.630 mm belmagasság
* 4 integrált rúdzár (2 bal, 2 jobb oldalon)
* Mindkét oldalon kb. 500 mm-rel hosszabbított sarokoszlop
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2003
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 201 8... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt








